
Морозиво – один з найбільш улюблених десертів дітей та дорослих. А зі слів науковців, ним варто ласувати щодня. Під час дослідження добровольці регулярно їли морозиво на сніданок, а після цього виконували тестові завдання, передають Патріоти України із посиланням на Мed2.
Вчені з клінічного центру у Японії та колеги з Університету Керін зафіксували цікаву закономірність – регулярне вживання морозива вранці сприяло розвитку розумових здібностей в учасників експерименту.
Важливо пам'ятати, що користь морозиво принесе, якщо приготоване тільки з натуральних інгредієнтів. І не переборщіть з порцією, щоб позитивний вплив на мозок не перетворився на зайві кілограми на животі та стегнах.
Призначення Рустема Умєрова головою Служби зовнішньої розвідки України викликає питання через його попередні кадрові переходи між ключовими державними посадамиПризначення Умєрова прокоментувала журналістка та ведуча Еспресо Марина Данилюк-Ярмолаєва у п...
Зростання цін на електроенергію і змушують все більше українців скорочувати її споживання. Але, вважати винними за великі рахунки холодильник, пральну чи сушильну машини – це помилка, оскільки найбільшим джерелом витрат електрики в оселі є електричний ...