Несподівано під санкціями опинилася компанія українського бізнесмена Дмитра Фірташа - ТОВ "Титанові інвестиції". Про це пише liga.net, передають Патріоти України.
Як повідомляє видання, структура була зареєстрована ще в середині червня 2014 року в Москві. Після анексії Криму Фірташу довелося підлаштовуватися під російське законодавство, щоб уникнути втрати кримських активів. Безнесмен вирішив перенести частину бізнесу в Росію.
ТОВ "Титанові інвестиції"фактично є підрозділом "Кримського Титана" в Росії. Сам "Кримський Титан" перереєструвався в Києві і був перейменований в "Юкрейнінан Кемікал Продактс". Швидше за все, санкції були введені через регулярні поставки ТОВ "Титанові інвестиції української сировини" (ільменіту) на адресу кримських активів Фірташа, пише видання.
Нагадаємо, Фірташу в Україні належить ТОВ "Валки-Ільменіт". Ця компанія продає ільменіт для компанії "Титанові інвестиції", яка в свою чергу завозить його в Крим, зокрема через порт Кавказ.
Головою ТОВ "Титанові інвестиції" є громадянин Росії Олександр Ємелін - давній знайомий Фірташа. Раніше він працював в таких компаніях бізнесмена як Euronit Kereskedelmi, Зангас-НГС, С Cronos Im-Ex. Компанії обмежили торгові операції, припиненнили транзит ресурсів і перевезень.
Нагадаємо, 18 жовтня президент Петро Порошенко підписав указ, яким продовжив санкції щодо росіян і російських компаній. До списку санкцій входили російські банки, авіакомпанії і підприємства ОПК. Компанії, які працювали і які продовжували працювати в Криму, серед них 17 авіакомпаній, в тому числі і найбільші — "Аерофлот", "Сибір" і "Трансаеро". Лотерейні компанії "Патріот" і "М.С.Л". Концерни "Алмаз-Антей" та "Вертольоти Росії". Банки "БМ Банк" і "Газпромбанк".
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...