Повномасштабні повітряні бої із застосуванням новітніх винищувачів відходять у минуле; замість цього актуалізується концепція суто ракетного протистояння в небі. У таких умовах показові виступи винищувальної авіації на авіасалонах - "не більше, ніж робота на публіку". Таку заяву в коментарі Обозревателю висловив експерт з питань авіації Влад Любін, інформують Патріоти України.
Як пояснив експерт, "повномасштабних повітряних боїв із застосуванням новітніх винищувачів вже давно не відбувалося, а техніка і технологія за цей час зробили крок так далеко, що відкинута свого часу концепція чисто ракетного протистояння в небі повертається".
"Сучасна ракета класу "повітря-повітря" здатна захоплювати і вражати летючу ціль на відстані ста кілометрів! При цьому навіть дуже енергійні маневри супротивника не гарантують його виживання. Пілот і літак просто не в змозі витримати такі перевантаження, які знадобилися б для ухилення від ракети", - додав він.
"На цьому фоні всі показові виступи винищувальної авіації на авіасалонах виглядають не більше, ніж робота на публіку. Запитайте будь-якого льотчика-винищувача, чи допоможе йому знаменита "кобра Пугачова" в реальному бою, якщо він буде атакований сучасною ракетою "повітря-повітря"? Відповідь однозначна. Не тільки не допоможе, але і навіть погіршить ситуацію", - підкреслив Любін.
"Чисто гіпотетично можна припустити, що в справжньому ближньому бою різке уповільнення може допомогти "скинути з хвоста" переслідувача. Але це тільки в тому випадку, якщо у сидячого на хвості супротивника не буде ракети ближнього бою.
Якщо є, ці потуги безглузді, сучасної ракеті достатньо 300 метрів для наведення. А вже якщо атакований літак у всій красі розлігся в "кобру", у десять разів збільшивши площу ураження, це буде його останній маневр", - пояснив експерт.
Таким чином, "банальна акробатика, якою так хизуються російські конструктори і хизуються пілоти, в сучасному повітряному бою абсолютно марна", - підкреслив він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...