
В одному з російських магазинів придумали незвичайний "маркетинговий хід" для алкоголіків, які купують спиртовмісні лосьйони на кшталт настоянки глоду. Відтепер покупцям при купівлі двох пляшечок косметичного лосьйону пропонують у подарунок банку кільки в томатному соусі - на закуску. Відповідне фото опублікував у Twitter користувач "Мuд Роисси", передають Патріоти України.
Інтернет-користувачів вразила дана "суперпропозиція".
"Російський маркетинг, безглуздий і нещадний", - пише "Мuд Роисси".

Популярний міф про те, що у жінок мозок деградує швидше, ніж у чоловіків, спростували науковці з Університету Осло. Як виявилося, процес нормального старіння не чинить на жіночий мозок сильнішого впливу, ніж на чоловічий. Про це йдеться у дослідженні, ...
Китайський біотехнологічний стартап Lonvi Biosciences заявив про розроблення експериментальної пігулки з екстрактом виноградних кісточок, яка, за словами компанії, здатна суттєво подовжити тривалість життя людини - аж до 150 років, передають Патріоти У...