В одному з російських магазинів придумали незвичайний "маркетинговий хід" для алкоголіків, які купують спиртовмісні лосьйони на кшталт настоянки глоду. Відтепер покупцям при купівлі двох пляшечок косметичного лосьйону пропонують у подарунок банку кільки в томатному соусі - на закуску. Відповідне фото опублікував у Twitter користувач "Мuд Роисси", передають Патріоти України.
Інтернет-користувачів вразила дана "суперпропозиція".
"Російський маркетинг, безглуздий і нещадний", - пише "Мuд Роисси".
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...
На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...