В одному з російських магазинів придумали незвичайний "маркетинговий хід" для алкоголіків, які купують спиртовмісні лосьйони на кшталт настоянки глоду. Відтепер покупцям при купівлі двох пляшечок косметичного лосьйону пропонують у подарунок банку кільки в томатному соусі - на закуску. Відповідне фото опублікував у Twitter користувач "Мuд Роисси", передають Патріоти України.
Інтернет-користувачів вразила дана "суперпропозиція".
"Російський маркетинг, безглуздий і нещадний", - пише "Мuд Роисси".
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...