Мірча Луческу очолив пітерський "Зеніт". Про це повідомив офіційний сайт російського клубу, передають Патріоти України.
Угода румунського фахівця з синьо-біло-блакитними розрахована на два сезони і передбачає можливість продовження ще на один рік. Луческу за свою тренерську кар'єру працював з такими клубами, як "Корвінул", бухарестськими "Динамо" й "Рапідом", італійськими "Пізою", "Брешиєю", "Реджаною", турецькими "Галатасараєм" та "Бешикташем".
З 2004-го по 2016-й Луческу тренував донецький "Шахтар", який під його керівництвом 8 разів виграв чемпіонат України, 6 разів ставав володарем національного кубка, 7 - Суперкубка і 1 - Кубка УЄФА. В цілому румунський фахівець здобув 32 трофеї, в тому числі - чемпіонські кубки в трьох країнах (Румунії, Туреччини та Україні) і два європейських титули - Кубок і Суперкубок УЄФА.
За словами Луческу, він багато спілкувався з представниками Зеніту під час перебування на роботі з Шахтарем, і знає потенціал колективу, а також його амбіції. "Петербуржці у своєму розпорядженні мають все необхідне. Ми провели дуже професійну зустріч з керівництвом клубу, я подивився і новий стадіон. У Зеніту є великий потенціал. На жаль, з гравцями поки не зустрівся, але час ще є", - розповів тренер.
Також Луческу зазначив, що Санкт-Петербург - на його думку, одне з найпрекрасніших міст світу, і висловив надію, що зможе домогтися тут того, про що мріють уболівальники. Екс-наставник Шахтаря анонсував свій приїзд до Північної столиці РФ на початку червня. Перш ніж обговорювати ситуацію з кадрами в Зеніті, румунський фахівець вказав на необхідність зустрітися з гравцями для того, щоб краще із ними познайомитися.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...