
"За скромними оцінками, створення і запуск такого літака в серійне виробництво оцінюється в 3-4 млрд доларів. Левову частку витрат займає підготовка виробництва, виготовлення оснащення, закупівля обладнання, сертифікація і випуск конструкторської документації", - повідомив Коцюба. За його словами, певний інтерес до співпраці для виробництва літака є у китайських інвесторів. "Є певний інтерес з боку Китаю. Для них така сума цілком підйомна. Але поки це на рівні обговорення." Мрія "цікава не тільки як унікальний комерційний перевізник. Такий літак прикрасить собою імідж будь-якої країни. Але для однієї компанії такі суми непомірно великі. ми бачимо це як якийсь міждержавний проект", - пояснив віце-президент компанії.
Що стосується другого екземпляра літака, то за словами Коцюби, "технічно це можливо". "У нас є все для складання планера - фюзеляж, крило, хвостове оперення. Але для побудови другого Ан-225 будуть потрібні значні кошти. Зовнішній вигляд літака практично не зміниться, але з точки зору техніки та інженерії це буде зовсім інший літак - з новітнім обладнанням і двигунами", - пояснив він.
«Слуги» ще не зрозуміли, як будуть викручуватися з вилки між узятими зобовʼязаннями обкласти ФОПів ПДВ — і легко прогнозованими наслідками спроби зробити це на практиці. Картонками може не обмежитись. Але тут «Мінрозвитку» додало вогню (розвитку чого, ...
Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...