Троєщина перетвориться на престижне "місто хмарочосів": Лівий берег Києва чекає на містобудівну революцію

​На території від Троєщини до Броварського шосе планується звести хмарочоси і організувати пляжі на березі Дніпра.

Якою стане у майбутньому Троєщина? Ілюстрація:perspektyvy.kiev.ua

Днями у столиці містобудівна рада розглянула і схвалила проект детального планування так званого Лівобережного громадського центру. Зодчі представили в макетах абсолютно нову Дарницю від Троєщини до Броварського шосе. Оскільки на лівому березі Дніпра в архітекторів немає обмежень на висотне будівництво, то вони запланували тут будівлі від 40-60 до 100 поверхів. На трьох окремих ділянках розмістяться суспільно-розважальний, готельний і готельно-офісний комплекси.Про це пише видання ФАКТЫ, передають Патріоти України.

Необхідно побудувати пряму автомагістраль від Троєщини до Осокорків через Русанівські сади

- Лівобережна центральна частина Києва повинна мати новий вигляд, і район перетвориться зі спального на престижний, - каже голова "Архітектурного союзу" Сергій Бабушкін. - Ще 25 років тому ідея перетворення Дарниці народилася у Валентина Згурського, тодішнього мера Києва. Деякі роботи навіть виконали відомі архітектори з Київпроекту Микола Левчук і Янош Віг. Але спорудили тоді тільки будівлю Держпостачу. Нині ж ми повернулися до цієї теми. Я зустрічався з Валентином Арсенійовичем Згурським, розповів про плани, і він залишився дуже задоволений.

Аналізуючи територію, відповідно до замовлення мерії, на будівництво вздовж річки готелів, офісів, апартаментів, створення пляжів, ми звернули увагу на ділянку від колишнього цегельного заводу біля Русанівської протоки до старого залізничного мосту. Це саме те місце, де можна розмістити активний діловий центр, а також житло, торгові, розважальні заклади і, звичайно ж, пляжі. Адже Київ - єдина столиця Європи, де є чиста річка і в ній купаються люди.

До майбутнього центру можна буде під'їхати від аеропорту "Бориспіль", а також з боку Броварів, проспекту Бажана, Привокзальної площі (якщо зробити тунель під площею, де будується нова будівля залізничного вокзалу). Місту необхідно буде побудувати пряму магістраль від Троєщини до Осокорків через Русанівські сади. А що стосується дач, то є місця і трохи кращі, де їх можна буде розмістити.

Зараз наші фахівці приступили до більш детальної роботи над концепцією забудови Лівобережного центру. Домінантою його буде вже спроектована і затверджена гігантська громадська будівля на 100 поверхів в районі вулиці Микільсько-Слобідської та Броварського проспекту.

У ньому розмістяться підземні паркінги, супермаркети, магазини, кінотеатри, розважальні та оздоровчі центри. Шістнадцять поверхів займе готель, вище розташуються апартаменти, далі - офіси, конференц-зали. Для фасадів ми підбирали красиві, сучасні, "серйозні" - і за ціною, і за якістю - зарубіжні матеріали. Всі конструкції будівлі, виготовлені на заводах за розрахунками наших проектантів, спочатку пройдуть спеціальні "полігонні" випробування на міцність, у тому числі і вогнетривкість, а потім будуть запущені у виробництво.

Особлива тема для наших конструкторів - протипожежна система. У цьому громадському центрі передбачена своя пожежна частина, обов'язок якої - щодня стежити за безпекою будови, роботою сучасного обладнання з пожежогасіння. Проектуємо не тільки спеціальні технічні поверхи (їх буде чотири або п'ять), але й пожежні ліфти, спеціальні розсічки, вентиляцію і систему димовиведення. А в обробці інтер'єрів хмарочоса практично не буде легкозаймистих матеріалів - тільки метал, камінь, скло, алебастр, кераміка.

Я вважаю, що потрібно вчитися будувати такі хмарочоси, адже ми дуже відстаємо від багатьох країн світу, де застосовуються унікальні технології зведення висоток. Уявіть собі: у Києві в будівництві цієї будівлі буде задіяний звичайний підйомний кран, який "росте" в спеціально збудованій шахті разом з поверхами, що будуються.

В обробці інтер'єрів висотки практично не буде легкозаймистих матеріалів

- Зараз ми працюємо разом з англійськими і німецькими фахівцями в області висотного будівництва, - пояснює Сергій Бабушкін. - Саме після створення проекту цієї 100-поверхової будівлі стало зрозуміло, що вкласти колосальні гроші в одну будову було б неправильно, потрібно зводити в цьому районі справжній діловий центр.

Тому на макетах і з'явилися будівлі в 40-60 поверхів - це буде архітектурний силует Лівобережжя. Коли Лівобережний діловий центр стане реальністю, логічною буде поява і автомобільних тунелів під Дніпром, і, звичайно ж, двох пішохідних мостів, які заплановані, щоб можна було перейти від правобережної прогулянкової зони (в яку потрібно перетворювати нині існуючу автомагістраль на набережній) до красивих пляжів лівого берега.

До речі, про необхідність забудови правобережної набережної, перетворення її в прогулянкову зону архітектори говорять уже давно. "Архітектурний союз" зробив вже два проекти набережної за замовленням компанії "ХХІ століття". Її представники оцінюють цю реконструкцію в 3 млрд гривень.

Реконструювавши правобережну набережну, ми отримаємо єдиний комплекс з Хрещатиком і Подолом, а в перспективі - з Теличкою і Рибальським островом. Концепцією передбачено створення Променадної зони від Андріївського узвозу до моста Метро, зміцнення схилів, удосконалення транспортної магістралі, благоустрій парків, а також забудова підніжжя схилів.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...