Співробітники відділу міліції в Маріуполі, який зазнав нападу проросійськи налаштованих громадян в 2014 році, діяли невпевнено через відсутність досвіду поведінки в подібних ситуаціях, а також брак зброї та засобів захисту. Про це перший заступник голови Нацполіції В'ячеслав Аброськін розповів в інтерв'ю Цензор.НЕТ, зазначають Патріоти України.
"Самі співробітники міліції десь слабину тоді дали і їх часто звинувачують: мовляв, діяли не так, як повинні. Але в суспільстві повинні розуміти, що на той момент далеко не кожен співробітник міліції взагалі хоч колись стріляв у людину. Швидше за все , 99% з них ніколи і не стріляли. Думаєте, просто зламати себе внутрішньо і вистрілити в людину, та ще й у разі, якщо потрібно захищати якусь будівлю ?! Тому й не стріляли. Не тому, що боягуз, а тому, що в підкірку було закладено: не стріляй, вистрілиш - тебе посадять. Вони - не боягузи, просто не могли себе переламати і вистрілити в людей", - зазначив він.
Аброськін також додав, що невпевненість правоохоронців в своїх діях була пов'язана з браком зброї і засобів захисту.
"Зазвичай на відділ міліції (а це 250 чоловік) в черговій частині було 5, від сили 7 автоматів. Якщо пістолет - то до нього 16 патронів. Не більше і не менше. Пара-трійка бронежилетів. У касках, які там були, напевно, ще наші діди ходили.
Якщо і були якісь склади з автоматичною зброєю, то це більше були спеціальні склади при головних управліннях, але ніяк не в райвідділах. Тому, коли натовп йшов на співробітників міліції, вони губилися. І в підсумку агресивний натовп побачив, що настало безвладдя, можна робити, що хочеш", - розповів перший заступник голови Нацполіції.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...