"Прем`єр-міністр Молдови Павел Філіп висловив бажання домовитись з Україною про сухопутний коридор для виведення російських “миротворців” з т.зв. “ПМР”." Про це пише у своєму Facebook активіст Назар Приходько, передають Патріоти України, продовжуючи:
Філіп заявив, що під час Мюнхенської конференції з питань безпеки мав розмову з російськими представниками, але ті бояться це робити через “складну ситуацію в Україні”. Дане питання є широким та дискусійним через декілька моментів, а саме:
1. “Складну ситуацію в державі” створила сама Росія, а не ми. Це перше.
2. Саме через цю “складну ситуацію” Україна закрила сухопутний коридор до т.зв. “ПМР”, аби припинити постачання туди техніки, амуніції та живої сили та убезпечити себе від можливої збройної провокакції всередині країни.
3. Тому, відкривати коридор у зворотньому напрямку є небезпечно не для РФ та її “миротворців”, а саме для нас, тому я, як громадянин загалом та громадський діяч зокрема – рішуче проти цього.
4. В разі якщо все ж буде ухвалене відповідне рішення між двома Державами, вважаю за потрібне узгодити формат, який передбачатиме роздільне транспортування живої сили та техніки. Себто спочатку виходить техніка і амунція, а через три доби беззбройні росіяни.
5. Ну і найголовніше: в разі якщо ми підемо на зустріч Молдові в цьому важкому та неоднозначному питанні, варто за це вимагати преференцій в контексті інтеґрації та посилення позицій України в придністровському регіоні, перш за все це має стосуватися фінансово-економічного та соціально-культурного напрямку.
Нагадаю, що станом на зараз геополітичне майбутнє цієї наразі буферної зони залишається невизначеним. То чому не почати його визначати на рівних, конкурентних та цивілізованих умовах?
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...