"Усик був набагато швидшим на ногах": Гловацький пояснив свою поразку та зажадав реваншу

Поляк визнав, що він програв, але висловив бажання ще раз зустрітися на ринзі з українським боксером.

Гловацький та Усик. Фото: РБК.

Колишній чемпіон світу WBO у важкій вазі Кшиштоф Гловацький прокоментував поразку від Олександра Усика, до якого перейшов чемпіонський пояс WBO. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на gazeta.ua.

"Які враження? Треба зрозуміти, що було не так, і працювати над помилками. Можу сказати, що я двічі добре потрапив лівою рукою, але Усик двічі уникнув продовження, тому нічого не вийшло. Не було у мене відчуття в ринзі, програю я або виграю. Але наприкінці я розумів, що можу перемогти тільки нокаутом.

В який момент зрозумів, що не вистачає сил? Наприкінці дев'ятого раунду. Але треба розуміти, що у мене не сил не вистачало, а я просто не встигав за ногами Усика. Ноги - моя головна проблема в цьому бою, Усик був набагато швидшим на ногах. А так у мене все добре з фізичною формою, я був добре готовий до бою.

Чи згоден я з вердиктом? Не мені його оцінювати, але я згоден з тим, що програв. Чи хотів би я реванш? Так, хочу, якщо мені запропонують. Яка різниця між Хуком і Усиком? Олександр набагато швидший, Хук - куди сильніший. Якщо вони зустрінуться між собою? Не маю поняття, мені важко оцінити, що переможе - швидкі ноги або сила удару", - сказав Гловацький.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...