Велична картинка для "ватників": Російське видання новину про флотилію ВМФ РФ проілюструвало американськими кораблями (фото)

Фото єдиного в Росії авіаносного крейсера "Адмірал "Кузнєцов"" було просто соромно показувати.

Фото:Twitter

Російське видання Газета.Ру проілюструвала новину про входження авіаносної групи РФ в Ла-Манш світлинами з кораблями ВМФ США. "Путинский режим - 1/3 бюджета уходит на оборону, но фото единственного своего авианосн.крейсера показывать так стыдно,что берем фото ВМФ США", - написав у своєму Twitter російський опозиціонер Олексій Навальний, зазначають Патріоти України.

Як повідомлялося раніше, флотилія російських кораблів на чолі з буксиром увійшла в протоку Ла-Манш біля узбережжя Великобританії на шляху до Сирії. Російський буксир, який, як вважається, йде разом з групою, першим увійшов в протоку Ла-Манш.

Як зазначають військові експерти, авіаносець "Адмірал Кузнєцов" має статус найбільш проблемного корабля флоту РФ - силова установка корабля швидко перестала відповідати вимогам. Так, в ході першої бойової служби ще взимку 1995 - навесні 1996 року через незадовільний технічний стан головної енергетичної установки авіаносець кілька разів втрачав хід і не міг розвивати повну швидкість.

Численні ремонти - в 1994-1995, 1996-1998, 2001-2004, 2008 роках - не могли виправити ситуацію в основному через недостатнє фінансування, якого не вистачало на проведення всіх необхідних робіт. Починаючи з 2010 року в РФ всерйоз заговорили про необхідність модернізації «Кузнєцова», яка включала б середній ремонт корабля з заміною ряду систем.

Спочатку ремонт планувалося почати в 2012 році і завершити в 2017-му, але зробити це вчасно завадив дефіцит потужностей. Головною проблемою «Кузнєцова» залишається його енергетична установка, в основному підтримувана в робочому стані за рахунок «канібалізації».

Недооцінювати проблему неможливо - авіаносці досить вимогливі до можливостей своїх ходових систем і швидкості ходу, яка повинна полегшувати підйом літаків з повною злітною масою, забезпечуючи додаткові 50-60 кілометрів на годину до власної злітної швидкості літального апарату.

Нездатність авіаносця дати повний хід призводить до того, що літаки мають серйозні обмеження по злітній вазі, що не дозволяє брати повний запас палива і/або бойового навантаження.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...