Інерція всієї країни і небажання щось змінювати - головний секрет виживання режиму президента Росії Володимира Путіна. Проте, "моторошний завтрашній день" країни невблаганно наближається. Таку думку в коментарі Обозревателю висловив російський публіцист, блогер, аналітик Володимир Голишев, передають Патріоти України.
"Завтра країна опиниться в ситуації цілковитого банкрутства, повних неплатежів, силовики не отримають свою зарплату, пенсії не підуть з Москви в регіони. І зовсім незрозуміло, як управляти країною, якщо силовики почнуть відмовлятися застосовувати насильство по відношенню до народу. Моторошний завтрашній день для людей, які перебувають в Кремлі, очевидний", - сказав він.
"І справа навіть не в політиці. Справа в тому, що країна - Російська Федерація - вичерпала себе як проект. В даний момент вона нерентабельна, безглузда і є тягарем для всіх, з кого вона складається. Цей проект неминуче повинен бути закритий", - переконаний Голишев.
У той же час експерт переконаний: сьогодні неможливо оцінити терміни, коли "управлінський колапс" призведе до повного краху держави. "Термін ніхто не може назвати. Існують певні спускові механізми, які можуть спрацювати в якийсь критичний момент, в якомусь місці. Передбачати дуже складно, тому що в інерції зацікавлені всі. Ніхто не готовий брати на себе відповідальність, ніхто не готовий заглядати в завтрашній день", - пояснив Голишев.
За його словами, сьогодні в Росії "все зацікавлені в тому, щоб, як в "Алісі в країні чудес", просто пересідати з місця на місце, пити таку чашку чаю і їсти наступне тістечко. І так до нескінченності. Ця зацікавленість всієї країни в інерції і є головною силою Кремля зараз. Ніхто не хоче, щоб щось змінювалося, тому що всі зміни до гіршого".
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...