Відомий український діджей, а нині солдат мінометної батареї в зоні АТО Анатолій Тапольський, розповів про те, як його колеги випробували міномет "Молот". Про це він написав на своїй сторінці в Facebook, зазначають Патріоти України.
"Сьогодні у мінометників 72-ї бригади свято - тестували найпотужнішу українську розробку - 120-міліметровий міномет "Молот". Нагадаю, що кожен міномет обійшовся ЗСУ у феєричні 480 тисяч гривень. Від такого девайса за таку ціну чекаєш багато чого, тому ми підготувалися грунтовно, тим більше знаючи, що нещодавно від вибуху "Молота" на "Ширлані" загинув командир міномета і 9 осіб було поранено", - зазначив Тапольський.
Військовий розповів, що мінометники вирили кілька окопів, "стріляли зі шнурка і ховалися від мінометів де тільки можливо, були на максимальному стрьомі, але все обійшлося". За його оцінкою, "Молот" - "дуже погана копія" радянського міномета 2С12 "Сані".
"Ще нові міномети вже досить облізлі, фарба стирається на раз. У тест-драйві взяли участь 12 "Молотів". 2 з них випробування не пройшли - один розвалився ще на під'їзді на вогневу, другий - під час першого пострілу. Також банально відвалився механізм горизонтування... кріплення ствола просто відвалилося.
Після п'ятого пострілу механізм одного з мінометів почав клинити. Ну і конструктивно незручні кріплення, громіздкий і незручний колісний хід і сам міномет дуже нестійкий", - написав Тапольський. Крім того, він висловив обурення тим, що з "Молотом" йдуть приціли 1946 року випуску.
"Тупо під носом дерибаняться величезні гроші, і головне, від цих мінометів залежить життя наших мінометників, а нам стріляти з цього трешу", - підкреслив солдат.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...