Астрономи зробили відкриття, що ставить під сумнів теорію гравітації Ейнштейна

"Найбільша помилка" Ейнштейна можливо дійсно була помилкою!

Відкриття астрономів ставить під сумнів теорію гравітації Ейнштейна. Фото: ModCos.

Можливо, теорію гравітації Ейнштейна доведеться переписати після того, як дослідники Сент-Ендрюського університету виявили гігантське кільце галактик, що віддаляється від нас зі швидкістю, що порушує розрахунки вчених, пишуть Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Кільце діаметром в 10 мільйонів світлових років, яке складається з карликових галактик, розширюється дуже швидко, як при Великому вибуху в мініатюрі. Вчені вважають, що причина цього в тому, що колись сусідня з нами галактика Андромеда пройшла поруч з нашою і розігнала їх.

«Якби теорія гравітації Ейнштейна була вірна, наша галактика ніколи не змогла б підійти досить близько до Андромеди, щоб виштовхнути щось з такою швидкістю», - заявив доктор Хуншен Чжао.

Це відкриття, якщо розрахунки підтвердяться, вимагатиме перегляду нашого розуміння гравітації і космосу, оскільки таке зближення галактик можливо лише тоді, коли гравітація слабшає повільніше, ніж передбачалося до цих пір, коли галактики розлітаються в різні боки.

«Кільцеподібне поширення галактик вельми своєрідне. Ці невеликі галактики нагадують дощові краплі, що розлітаються з парасольки, яка курутиться. Я оцінюю ймовірність випадкового розподілу галактик таким чином як 1 до 640 », - говорить керівник дослідження Індрані Баник.

«Така висока швидкість галактик вимагає в 60 разів більшою маси, ніж у зірок Чумацького Шляху і Андромеди. Однак, тертя між гігантськими гало темної матерії привело б до їх злиття, а не до того, що вони розлетілися на 2,5 млн світлових років, як і сталося», - каже астроном Марсель Павловські, член команди вчених.

На думку професора Еріка Верліндена необхідності використовувати темну матерію в поясненні феномена гравітаційного прискорення немає. Він пропонує нову теорію, яка точно розраховує швидкість обертання зірок навколо центру Чумацького Шляху, а також рух зірок усередині галактик. При цьому він теж вважає, що гравітація поводиться не так, як передбачив Ейнштейн.

Колишній голова УАПЦ розповів про впертість патріарха Філарета і його надвимоги