Астрономи зробили відкриття, що ставить під сумнів теорію гравітації Ейнштейна

"Найбільша помилка" Ейнштейна можливо дійсно була помилкою!

Відкриття астрономів ставить під сумнів теорію гравітації Ейнштейна. Фото: ModCos.

Можливо, теорію гравітації Ейнштейна доведеться переписати після того, як дослідники Сент-Ендрюського університету виявили гігантське кільце галактик, що віддаляється від нас зі швидкістю, що порушує розрахунки вчених, пишуть Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Кільце діаметром в 10 мільйонів світлових років, яке складається з карликових галактик, розширюється дуже швидко, як при Великому вибуху в мініатюрі. Вчені вважають, що причина цього в тому, що колись сусідня з нами галактика Андромеда пройшла поруч з нашою і розігнала їх.

«Якби теорія гравітації Ейнштейна була вірна, наша галактика ніколи не змогла б підійти досить близько до Андромеди, щоб виштовхнути щось з такою швидкістю», - заявив доктор Хуншен Чжао.

Це відкриття, якщо розрахунки підтвердяться, вимагатиме перегляду нашого розуміння гравітації і космосу, оскільки таке зближення галактик можливо лише тоді, коли гравітація слабшає повільніше, ніж передбачалося до цих пір, коли галактики розлітаються в різні боки.

«Кільцеподібне поширення галактик вельми своєрідне. Ці невеликі галактики нагадують дощові краплі, що розлітаються з парасольки, яка курутиться. Я оцінюю ймовірність випадкового розподілу галактик таким чином як 1 до 640 », - говорить керівник дослідження Індрані Баник.

«Така висока швидкість галактик вимагає в 60 разів більшою маси, ніж у зірок Чумацького Шляху і Андромеди. Однак, тертя між гігантськими гало темної матерії привело б до їх злиття, а не до того, що вони розлетілися на 2,5 млн світлових років, як і сталося», - каже астроном Марсель Павловські, член команди вчених.

На думку професора Еріка Верліндена необхідності використовувати темну матерію в поясненні феномена гравітаційного прискорення немає. Він пропонує нову теорію, яка точно розраховує швидкість обертання зірок навколо центру Чумацького Шляху, а також рух зірок усередині галактик. При цьому він теж вважає, що гравітація поводиться не так, як передбачив Ейнштейн.

Хіти тижня. Параду на День Незалежності не буде? Зеленський підписав важливий указ

п’ятниця, 19 липень 2019, 5:00

Президент Володимир Зеленський доручив Кабінету міністрів України розробити, затвердити й забезпечити виконання плану заходів для відзначення 28-ї річниці незалежності України. Жодної згадки про військовий парад в указі немає. Про це йдеться на сайті п...

Хіти тижня. Неймовірне везіння? - Водій Porsche дивом врятувався від фури без гальм (відео)

п’ятниця, 19 липень 2019, 0:35

Перед самою появою фури власник Porsche вивернув на іншу смугу... Неймовірне везіння власника спорткара Porsche 911 GT3 зняла камера відеореєстратора. Кадри опублікував користувач Michael Balthazor в Youtube, передають Патріоти України.