Зв'язавшись з директором ВАТ «Дніпродзержинський річковий порт» Сергієм Бурханом, журналісти з'ясували, що в результаті події в річку Дніпро потрапило близько 300 тонн мазуту. Пляма розтягнулася по водній гладі вниз за течією річки до «Демосу». Про аварійний стан конструкції ставилося до відома керівництво ТОВ «Дніпродзержинський термінал» і ТОВ «Міжнародна транспортно-експедиційна компанія Інтер Транс Сервіс». Підприємство-власник конструкції, за інформацією видання, - з донецьким корінням.
Ще восени 2016 року річпорт міста Кам'янське попереджав керівництво вищевказаного підприємства про необхідність капітального докового ремонту конструкції, чого зроблено не було. Вже тоді йшлося про те, що міжнавігаційний період 2016-2017 р. в надводному стані корпус понтона крана не переживе.
Водопротікання понтона кранової установки було виявлено в серпні 2016-го. Сам кран КПЛ-77 виведений з експлуатації в 2006 році, а його планові ремонти були відсутні з 2003 року. Департаменти місцевого міськради та екстрені служби поки мовчать, однак, враховуючи кількість мазуту, що потрапив у воду, не помилкою буде сказати, що сталася екологічна катастрофа.
Кабінет міністрів України зареєстрував два законопроєкти про податки з громадян, які продають через інтернет. Відповідальність за сплату покладуть на цифрові платформи (OLX, "Розетка" тощо), а банки контролюватиму доходи, передають Патріоти України з ...
Не всім українцям потрібно працювати до 60 років - деякі категорії мають право на дострокову пенсію. Вийти на заслужений відпочинок у 55 років можуть, зокрема, учасники бойових дій, працівники шкідливих виробництв та члени сімей загиблих військових, ал...