Японські вчені знайшли чорну діру, що "сховалася" за хмарою газу

Аналізуючи дивну поведінку хмари міжзоряного газу, що отримала назву "Куля", вчені прийшли до висновку, що поряд з нею може бути чорна діра.

Вчені знайшли в нашій Галактиці  чорну діру, яка  "сховалася". Фото: naked-science.ru.

Японські вчені вважають, що поруч із залишками наднової W44, які знаходяться на відстані 10 тисяч світлових років від нас, може розташовуватися чорна діра, яка "сховалася" за хмарою міжзоряного газу. Про це повідомляє ресурс Naked Science, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

При дослідженні молекулярних хмар навколо залишків загиблої зірки вчені звернули увагу на дивну поведінку хмари міжзоряного газу, що отримав назву "Куля", яка рухається проти обертання нашої Галактики і має величезну кінетичну енергію. Швидкість руху "Кулі" становить близько 120 км/с.

Дослідники сформулювали дві гіпотези для пояснення даного феномена, і вони обидві пов'язані з активністю гіпотетичної чорної діри. На думку астрономів, розташована поблизу чорна діра могла притягнути до себе хмару газу, яка утворилася після вибуху наднової. У цьому випадку маса чорної діри може становити 3,5 маси Сонця. Друга гіпотеза припускає, що таємничий об'єкт рухається крізь газову хмару, а його маса може досягати 36 сонячних мас.

Відзначається, що достовірність гіпотез можуть підтвердити лише подальші дослідження. На даний момент вчені припускають існування лише 60 чорних дір у Чумацькому Шляху. Однак допускається, що в нашій Галактиці може перебувати близько 1 млрд таких об'єктів.

Ізраїльський лікар вказав на головну загрозу COVID-19

середа, 21 жовтень 2020, 8:30

Він повідомив, що головним викликом медичній системі стала необхідність тривалої вентиляції легенів для людей із важким перебігом COVID-19. "Від грипу смертність – 0,1–0,2%. Від коронавірусу на цьому етапі – 6,7–6,8%. Тобто в 60 разів вища. Елементарна...

Невимовна краса Українських Карпат

середа, 21 жовтень 2020, 8:10

Смарагдове царство, куди завжди хочеться повертатися... В мережі показали неймовірну красу українських Карпат. Фото оприлюднили у спільноті Патріоти України - єднаймося в соціальній мережі Facebook, передають Патріоти України.