Компанія, де знаходився підполковник ДПСУ, якому охоронці лаунж-бару в Маріуполі зламали щелепу, сама спровокувала конфлікт. Про це, коментуючи інцидент у Facebook, заявив ветеран АТО, ресторатор Богдан Чабан, зазначають Патріоти України.
За його словами, у жодному закладі охорона не нападе на відвідувача за прохання принести меню українською мовою.
"Молоді люди приїхали в заклад. вже будучи добре напідпитку. Так, попросили меню українською, так його не виявилося в закладі. Після цього вони почали грубіянити персоналу, голосно нецензурно виражатися", - написав Чабан. Він стверджує, що керуюча закладом спілкувалася з буйними гостями українською мовою, намагалася їх вгамувати.
"Молоді люди не заспокоювалися і їх попросили залишити заклад. Вже на вулиці вони продовжували агресивно вести себе по відношенню до охорони і після цього зав'язався конфлікт. Сподіваюся представники закладу нададуть записи з камер найближчим часом. Ну і від себе "воював", "виводив", "нагороджений" не дає бути право биком", - резюмував Чабан.
Слід відзначити, що знайомий офіцера на ім'я Стас заперечив Чабану в коментарях. За його словами, той би ніколи не дозволив собі такої поведінки.
Як повідомлялося раніше, у Маріуполі Донецької області розгорівся гучний скандал через побиття військового, який попросив у кафе поважати клієнтів і дати йому меню українською мовою.
Протягом восьми місяців американець щоденно споживав близько чотирьох кілограмів м’яса, сиру та масла, зокрема в гамбургерах, передають Патріоти України. Дієта з виключно тваринної їжі, так звана "дієта хижака", за вісім місяців довела американця до ві...
Українським пенсіонерам, які святкуватимуть ювілеї у 2025 році, виплачуватимуть одноразову матеріальну допомогу. Розмір виплат становить до 10 тис. грн. Відповідна програма діє у місті Мукачево, що у Закарпатській області, повідомляє Мукачівська міська...