Не без конфлікту: Розкрито таємницю падіння "Боїнга" в Ростові

Один з льотчиків зробив фатальну помилку

Роботи на місці аварії пасажирського літака Boeing-737-800 в аеропорту Ростова-на-Дону Фото: ТВ Центр.

Після розшифровки самописців Boeing 737-800, що розбився в аеропорту Ростова-на Дону, домінуючою в розслідуванні стала версія про помилку пілотів. В останні хвилини польоту між пілотами стався конфлікт з приводу того, як виводити лайнер зі складної ситуації. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Здійснюючи другу спробу приземлитися, екіпаж був змушений знову відмовитися від посадки. Обидва заходу пілоти здійснювали в автоматичному режимі, і всякий раз їм заважали погодні умови - шквалистий вітер, що постійно змінював напрямок. Через це погано працював автомат тяги, що забезпечує рух літака по заданій траєкторії зниження або підйому в режимі автопілота.

Тому було вирішено заходити на посадку вже в ручному режимі. На висоті близько 270 метрів, не долетівши при цьому близько шести кілометрів до злітно-посадкової смуги, один з льотчиків натиснув клавішу TOGA (Take off. Go around), що задає команду для відходу на друге коло, і відключив автопілот, узявши керування на себе.

Як вважають експерти, при цьому екіпаж не врахував специфіку переходу Boeing 737 з режиму посадки в режим набору висоти. При швидкому переході в цих умовах з автоматики на ручне управління, якщо льотчик буде тягнути штурвал на себе, лайнер різко направиться вверх.

Самовільний маневр літака пілоти вчасно не розпізнали, ймовірно, через втому або відсутність досвіду. Коли швидкість почала падати, в кабіні стався конфлікт. Керуючий льотчик, продовжуючи підйом, спробував набрати швидкість, збільшивши режим роботи двигунів. Його напарник вважав, що в першу чергу слід опустити ніс. Він картав партнера криками «Стій. Куди? Стояти! Стояти!» і одночасно намагався припинити набір висоти, відштовхуючи штурвал від себе.

В результаті неузгодженості сигналів управління літак кинувся вниз зі швидкістю 325 кілометрів на годину і під кутом близько 45 градусів. У ті кілька секунд, що залишилися до зіткнення, обидва пілоти лише кричали від жаху і відчаю.

Розпізнати по запису переговорів у кабіні, хто з льотчиків зробив фатальну помилку, а хто намагався її виправити, фахівці поки не можуть через схожість голосів.

Кадровий дефіцит розростається: Ось кого найбільше потребують українські роботодавці

четвер, 30 жовтень 2025, 18:52

В Україні роботодавці найбільше шукають працівників робітничих професій, де вже 63% компаній відчувають критичний дефіцит кадрів через масову міграцію, мобілізацію та переорієнтацію ринку. Також не вистачає фахівців середньої ланки, адже частина праців...

Бережіть голови! Прогноз магнітних бур на листопад

четвер, 30 жовтень 2025, 18:27

У листопаді прогнозують дві невеликі магнітні бурі. Але загалом сильної сонячної активності не очікується. Про це йдеться у 27-денному прогнозі космічної погоди від Національного управління океанічних і атмосферних досліджень США (NOAA), передають Патр...