Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Власники BMW частіше за інших сідають за кермо у нетверезому стані. Про це свідчать дані нового дослідження платформи LendingTree, яка проаналізувала звіти з 50 найбільших міст США, передають Патріоти України. Згідно зі статистикою, на кожну тисячу вод...
У першому півріччі 2025 року українці придбали понад 7 тисяч легковиків китайського виробництва - більшість із них нові та електричні. Про це повідомляє Укравтопром, передають Патріоти України. Загалом за шість місяців до України ввезли 7318 авто з КНР...