Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Українська актриса Анастасія Нестеренко 9 серпня в Instagram Stories відреагувала на скандал навколо її чоловіка й колеги Костянтина Темляка, передають Патріоти України. . "Друзі, я не відповідаю за слова і вчинки іншої людини. Із приводу закидів, що ...
Виконавчий комітет Ківерцівської міської ради не ухвалив рішення про перепоховання військовослужбовця Юрія Торбича з Волині на Алею Слави міського кладовища. Донька померлого захисника Інна Торбич отримала відмову у проведенні ексгумації. Про це йдетьс...