Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
У Полтавській області до 3 років позбавлення волі засудили чоловіка, який категорично відмовився від мобілізації. Про це йдеться у вироку Лубенського міськрайонного суду Полтавської області, передають Патріоти України. За даними суду, у жовтні 2024 ро...
У місті Стрий Львівської області хлопець впав з моста. Йому вдалося вижити, він у лікарні. Про це повідомили в ДСНС Львівщини, передають Патріоти України. Напередодні о 20:26 рятувальники отримали повідомлення про те, що 14-річний хлопчик впав з моста ...