
Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Сон тривалістю менше ніж сім годин на добу може суттєво скоротити життя. Про це заявили сомнологи, які з’ясували, що якість та тривалість сну впливають на довголіття навіть сильніше, ніж спорт, харчування, соціальні зв’язки та інші звичні фактори здоро...
В Україні можуть скоротити тривалість відключень електроенергії для побутових споживачів. Але для цього можуть скоротити кількість об'єктів критичної інфраструктури, а також почати відключати ті з них, які мають генератори. Про це українським ЗМІ повід...