Результати скалєнвставанія: Половина росіян назвали м'ясо недоступним продуктом

82 % росіян економить на товарах щоденного вжитку, а кожен другий заявив про зниження доходів за останні три місяці.

Половина росіян не можуть дозволити собі м'ясо. Фото: Новус.

Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .

Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.

За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.

До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.

Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.

У лідери вирвалися "гібриди": Названо найпопулярніші авто в Європі

п’ятниця, 27 червень 2025, 18:45

Гібридні автомобілі увійшли у ТОП-3 авто, які частіше купують як подарунок дорогій людини. І це не тільки тому, що вони економічні. Головна перевага гібридного автомобіля - зменшення споживання пального та шкідливих викидів, передають Патріоти України....

Варто знати! В яких випадках споживач має право вимагати перерахунку вартості наданих комунальних послуг

п’ятниця, 27 червень 2025, 18:22

Експерти вважають, що українська система нарахування комунальних послуг неефективна й спрямована виключно на збільшення платежів для споживачів, передають Патріоти України. Але є низка факторів, які можуть давати право споживачеві вимагати перерахунку ...