Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Гібридні автомобілі увійшли у ТОП-3 авто, які частіше купують як подарунок дорогій людини. І це не тільки тому, що вони економічні. Головна перевага гібридного автомобіля - зменшення споживання пального та шкідливих викидів, передають Патріоти України....
Експерти вважають, що українська система нарахування комунальних послуг неефективна й спрямована виключно на збільшення платежів для споживачів, передають Патріоти України. Але є низка факторів, які можуть давати право споживачеві вимагати перерахунку ...