Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
На українську енергетику чекає дуже непросте літо. Очікується, що споживання електроенергії зростатиме, а її виробництво, навпаки, падатиме. У такому разі може погіршитися дефіцит струму. Якщо це станеться, буде введено погодинні графіки відключень, як...
Голкіпер "Шахтаря" Дмитро Різник поділився враженнями від матчу 28-го туру чемпіонату України з "Динамо" (1:0) та чемпіонство в УПЛ. Воротар Шахтаря Дмитро Різник не зміг стримати сліз після чемпіонського "Класичного" через згадку про старшого брата Се...