Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
У Черкасах 5 жовтня помер військовозобов'язаний, який очікував у черзі на проходження військово-лікарської комісії. Про це в Фейсбуці повідомив Черкаський обласний ТЦК, передають Патріоти України. "05 жовтня 2025 року до Черкаського ОМТЦК та СП був дос...
Олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва в інтерв'ю Марічці Падалко поділилася спогадами про своє дитинство в Донецьку, пояснила причини свого російськомовного оточення та розповіла про єдину зустріч зі своїм біологічним батьком,...