Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Пенсійний фонд України пояснив, як подати заяву на отримання державних соціальних допомог онлайн. Про це йдеться в матеріалі ПФУ, передають Патріоти України. Пенсійний фонд України на вебпорталі електронних послуг реалізував новий електронний сервіс, я...
У серпні 2025 року на Єдиному порталі вакансій України роботодавці розмістили 241 000 пропозицій роботи, тоді як кількість шукачів роботи через державний сервіс становила лише 132 000. Про це повідомляє Державна служба зайнятості, передають Патріоти Ук...