Згідно зі звітом міжнародної дослідницької компанії Nielsen, 33% російських покупців купують товари виключно зі знижкою. Про це повідомляють "Известия", передають Патріоти України .
Всього в Росії почали економити на товарах повсякденного попиту 82% покупців, а кожен другий житель країни заявив про зниження доходів за останні три місяці.
За даними дослідників, майже 40% покупців змінили улюблений магазин через знижки, 45% стали частіше купувати товари за акціях, а 62% почали звертати увагу на знижки.
До жовтня 29% росіян перейшли на більш дешеву м'ясну продукцію. Рідше стали купувати охолоджене м'ясо, курку і рибу почали 34% покупців.
Також відзначається зниження споживання ковбаси і м'ясних консервів в цілому. 48% споживачів в Росії припинили зовсім купувати цю продукцію або стали купувати її менше, ніж три місяці тому.
Колишній воротар лондонського Челсі Ніколя Тіє вирішив завершити футбольну кар'єру в 24 роки і приєднатися до французької армії, передають Патріоти України. Уже ексфутболіст вступив до 1-го парашутно-гусарського полку, броньованого кавалерійського підр...
У поліції Києва розповіли, що в День жалоби одна з жительок міста влаштувала публічні танці під російську музику. Про це йдеться у повідомленні пресслужби поліції, передають Патріоти України. Зазначається, що правоохоронці натрапили на відповідне відео...