Всесвітньо відома українська художниця Марія Примаченко надихнула своїми роботами на оформлення логотипу пісенного конкурсу "Євробачення-2017". Про це розповіли українці, серед яких всеукраїнський телеканал провів опитування, щоб вияснити, в якому стилі вони хотіли б бачити оформлення "Євробачення-2017", пишуть Патріоти України з посиланням на повідомлення в "Преса України".
Більшість голосуючих обрали художницю і дизайнера Марію Примаченко як головного ініціатора в оформленні логотипу пісенного конкурсу. За даними опитування, 81% українців з 100%, а це - 4850 людей, підтримали брендування з використанням дизайну картин Приймаченко. Всього 19% опитаних відзначили, що "Євробачення-2017" треба оформити в стилі петриківського розпису.
"Мені більше імпонує стиль Марії Примаченко, але це повинен бути дизайн висококласний, світового рівня - переосмислення робіт Марії Примаченко", - зазначила виконуюча обов'язки генерального директора "Арсеналу" Наталія Заболотна.
Тим часом в Україні обговорюють ще одну ідею оформлення логотипу "Євробачення". Студент Львівської національної академії мистецтв Ігор Лісовий запропонував свій варіант логотипу в стилі петриківського розпису. Крім своїх розробок Лісовий використовував роботи майстрів Олександра Опарія та Олени Ярмолюк.
Український ринок овочів фіксує чітку тенденцію до зниження цін на ранню білокачанну капусту. Про це повідомили аналітики проєкту EastFruit, передають Патріоти України. Овоч нового врожаю зараз продають за 30-40 грн/кг ($0,72-0,96/кг), що на 37% дешевш...
Клімат в Україні все більше виходить за межі норми — 2024 рік став найтеплішим за всю історію спостережень. Зими та літа тепер стабільно тепліші майже на 1,5 градуси, передають Патріоти України. Про це в ексклюзивному інтерв’ю OBOZ.UA розповіла завідув...