Стартап Keywee розробив робота, що відправляє повідомлення в Facebook, Instagram і Twitter. Робот аналізує структуру контенту і реакцію користувачів на публікації в мережі і оформляє свої повідомлення таким чином, що вони викликають більший інтерес, ніж повідомлення, опубліковані людьми. Про це розповідають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Робот уже допоміг підвищити трафік на новинах BBC, CNN, New York Times, AOL, Forbes і інших сайтах.
Програмне забезпечення може бути перебудовано під ті чи інші вікові і професійні вимоги.
Так, з'ясувалося, що спортивні повідомлення, опубліковані на спортивних сайтах під рубрикою «Якщо ви пропустили», знижують трафік на 10%, а ті ж повідомлення, опубліковані під тією ж рубрикою на новинних сайтах, підвищують трафік на 25%.
Також виявилося, що використання смайликів у повідомленнях, пов'язаних з модою, збільшує трафік на 10%. Система оцінює тисячі змінних і визначає оптимальний формат і контент повідомлення.
У Черкасах тренерка дитячого танцювального гуртка, який діяв на базі школи № 20, зібрала кошти на поїздку дітей до Грузії, однак, за словами батьків, програла їх у казино. Про інцидент повідомили батьки вихованців гуртка до місцевого видання 18000. Под...
В водоймах України майже немає гігантських сомів, вага яких перевищувала б 100 кілограмів, бо їх виловлюють у дрібнішій вазі. Про це розповіла іхтіолог Інституту зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАН України Юлія Куцоконь, передають Патріоти України. Вона...