Стартап Keywee розробив робота, що відправляє повідомлення в Facebook, Instagram і Twitter. Робот аналізує структуру контенту і реакцію користувачів на публікації в мережі і оформляє свої повідомлення таким чином, що вони викликають більший інтерес, ніж повідомлення, опубліковані людьми. Про це розповідають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Робот уже допоміг підвищити трафік на новинах BBC, CNN, New York Times, AOL, Forbes і інших сайтах.
Програмне забезпечення може бути перебудовано під ті чи інші вікові і професійні вимоги.
Так, з'ясувалося, що спортивні повідомлення, опубліковані на спортивних сайтах під рубрикою «Якщо ви пропустили», знижують трафік на 10%, а ті ж повідомлення, опубліковані під тією ж рубрикою на новинних сайтах, підвищують трафік на 25%.
Також виявилося, що використання смайликів у повідомленнях, пов'язаних з модою, збільшує трафік на 10%. Система оцінює тисячі змінних і визначає оптимальний формат і контент повідомлення.
Зменшення чисельності населення, міграція талановитої молоді та інші проблеми призвели до того, що віддалені регіони Італії, Греції, Іспанії та деяких інших країн, зіштовхнулися з браком робочої сили. . Видання New York Post опублікувало список дивови...
У зв'язку з погіршенням погодних умов постає питання, як не змерзнути й уберегтись від охолодження. Простими правилами, які допоможуть взимку не "втратити тепло", поділився Центр громадського здоров’я при Міністерстві охорони здоров'я України, передают...