
Компанія Apple зуміла довести в суді, що володіє ексклюзивним правом на використання зображень з фруктами в логотипі, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Таким чином компанія відреагувала на появу логотипу компанії Pear Technologies, на якому зображена надкушена груша.
Юристи компанії з Купертіно обґрунтували свою позицію тим, що в підсвідомості покупців міцно засів образ логотипу Apple. Відповідно, вони назвали появу подібних логотипів завідомо неправдивої асоціацією, покликаної ввести покупців в оману.
Оптимістична риторика Білого дому цього тижня щодо переговорів про Україну є навмисною. Публічні коментарі високопосадовців щодо гнучкого плану з 19 пунктів мають на меті максимально тиснути на Київ і Москву, щоб вони взяли на себе зобов’язання брати у...
Українка, яка переїхала до Німеччини разом із родиною, розповіла про тонкощі життя в цій країні. До деяких недоліків у Німеччині Галина Гончарова й досі не може звикнути. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на відео українки в соцмережі ...