
Українські супермаркети використовують рекламні знижки для привернення уваги покупців. Однак за яскравими акціями іноді ховаються порушення правил: ціна на ціннику часто не збігається з реальною сумою на касі. Як діяти в таких випадках, пояснили у Держпродспоживслужбі, передають Патріоти України.
Українські супермаркети та торгові мережі все частіше приваблюють клієнтів за допомогою рекламних знижок. Проте на практиці акційна ціна на касі може відрізнятися від тієї, що вказана на ціннику. У Держпродспоживслужбі нагадують: у таких випадках споживач має право вимагати продажу товару за ціною, зазначеною на ціннику.
За законом, реклама про знижки повинна бути прозорою та включати:
Якщо ваші права порушені, а продавець відмовляється їх задовольнити, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби.
Паралельно Верховна Рада розглядає законопроєкт, який зобов’яже торгові мережі вказувати дві ціни: за одиницю виміру (літр, кілограм) і за реальний об’єм товару. Це ініціатива, спрямована на боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення об’єму товару при збереженні старої ціни.
Депутати також планують уточнити вимоги до маркування товарів, щоб інформація була зрозумілою та доступною для споживача.
У Держпродспоживслужбі закликають покупців бути уважними:
Чесність і прозорість цін – не лише обов’язок продавців, а й право кожного споживача.
Польські виробники олії критикують рішення польської влади щодо заборони імпорту ріпаку з України та вважають його необґрунтованим на тлі дефіциту сировини в країні. Про це в інтерв'ю виданню farmer.pl повідомив Адам Стемпень, генеральний директор Поль...
В Україні на виконання рекомендацій ЄС у першому читанні вже схвалили законопроєкт №14005. Він значно спрощує процедуру стягнення боргів та фактично дозволяє автоматично арештовувати майно. Такі норми значно пришвидшать процеси й мають змусити боржникі...