Швейцарія далеко за межами свого кордону і не одне сторіччя славиться своїм сиром, шоколадом, ножами. Однак є одна галузь виробництва, котра поряд з фінансовою системою втілює швейцарську надійність, точність, заможність та вигадливість.
Годинникова справа почала стрімко розвиватись у волелюбній та підприємливій альпійській республіці у другій половині XVI століття, з хвилею переселення майстрів із Франція, котра на той час займала провідну позицію в цій індустрії. З часом швейцарські бренди перевищили за популярністю всіх конкурентів на континенті.
Швейцарські годинники (нім. Schweizer Uhr, фр. Montre suisse, італ. Orologio svizzero, англ. Swiss watch) - торговий знак, певний швейцарським законом 232.119 (рус.), В якому дається не тільки визначення терміну «Швейцарські годинники», а й правила використання маркувань «Swiss Made» (Зроблено в Швейцарії), «Swiss» (Швейцарський), «Swiss movement» (Швейцарський годинниковий механізм) та інших. Годинники можуть вважатися швейцарськими тільки при дотриманні наступних вимог: якщо їх механізм зроблений в Швейцарії; механізм був вбудований в часовий корпус на території Швейцарії; механізм годинника пройшов остаточну перевірку на території Швейцарії. Для того, щоб механізм годинника мав право найменувати швейцарським, необхідно, щоб він був зібраний в Швейцарії, був перевірений швейцарським виробником, вартість швейцарських деталей в годинниковому механізмі становила не менше 50%.
І в епоху айфонів та інших електронних гаджетів у світі все ще продовжують визначати успішність людини по годиннику. Перше враження вирішує все. Це правило працює завжди, будь то новий колега або бізнес-партнер. Психологи стверджують, саме в перші 10 секунд відбувається складання думки на майбутнє. І від нього надалі залежить ступінь успіху і тривалість контактів. У цьому питанні важливо абсолютно все. Особливе місце займають дрібниці, які в майбутньому стають серйозною проблемою для співпраці.
Наручні годинники виступають найважливішим аксесуаром ділової людини. Існують певні правила їх носіння, які мають значення. Однак на практиці куди більш важливі такі характеристики як виробник і вартість, помітність і доречність в стилі конкретної людини і відповідність ситуації.
Годинники необов’язково купувати новими, наприклад в Україні є ломбард, де представлені провідні бренди, досить клацнути на посилання, і можна обрати, наприклад, Chopard, Rolex, Cartier, Tiffany, Hublot, Breguet, Bvlgari.
Такі наручні годинники стануть невід’ємною частиною офісного дрес-коду, оскільки органічно вписуються в суворі правила ділового етикету. При цьому будь-який бізнес-партнер або колега гідно оцінить зовнішній вигляд.
Наручний годинник є безмовним свідком ерудованості в області ділового етикету і головним атрибутом офісного стилю. Який годинник створюють презентабельний вигляд?
Сучасний ринок рясніє неймовірним числом відомих компаній, що займаються виробництвом наручних годинників. Основні орієнтири у виборі годин на руку:
Червоний буряк – корисний та смачний овоч. Однак, поряд з корисними властивостями буряк має серйозні протипоказання, може завдати шкоди людям з певними проблемами зі здоров’ям, передають Патріоти України. Кому не можна їсти буряк . - Людям із сечокам...
Омлет найчастіше готують на сніданок. Він легкий та поживний. Готувати його на всю родину, тож страва досить вигідна для ранку. Кулінарне питання полягає в збиванні яєць. Яким чином вони будуть об’єднані з іншими компонентами. Поговоримо про це детальн...