На це запитання ви точно не знаєте відповіді: Чому ковбасу ріжуть навскіс

Важко уявити наше життя без найрізноманітніших ковбас. Цей продукт часто є у нашому холодильнику. З питанням якості ковбаси ми вже розібралися, тепер поговоримо про спосіб нарізки. Чи звертали ви увагу, що часто і в магазинах, і на святкові столи ковбасу нарізають навскіс? Разом із ТСН розповімо чому, передають Патріоти України.

Чому ковбасу розрізають навскіс — легенда

Існує жартівлива легенда, що в черевику одного м’ясника завелася миша і він пішов працювати з босою ногою. Під час роботи він не міг зосередитись і нарізав ковбасу навскіс. Виявилося, що така ковбаса виглядає привабливіше, ніж нарізана скибочками. Тому продукт почали нарізати тільки таким чином.

Справжні причини нарізки ковбаси навскіс

По-перше, це зручніше. М’ясо легше поділяється на частини, ковбаса не розвалюється на частини та не втрачає форму. До того ж нарізана під кутом 35-45 градусів ковбаса має привабливіший вигляд і на неї звертають увагу покупці. До того ж завдяки косому зрізу краще оцінити якість товару, його склад.

Також таким чином додатково створюється ефект, ніби ковбаса більша, ніж є насправді. Наприклад, для одного бутерброду вистачить 1-2 нарізаних навскіс скибок. А от якщо різати рівно, то продукту знадобиться більше.

Також вважається, що смак нарізаних під кутом продуктів відчувається краще завдяки більшій площі зіткнення з ротовою порожниною. До того ж це один зі способів економії — тонкі скибочки під кутом дозволяють "розтягнути" задоволення від ковбаси надовше.

Перевірте себе! Слон чи руки - що ви побачили першим? Тест і його розшифровка

субота, 6 грудень 2025, 19:10

Оптична ілюзія обіцяє за лічені секунди розповісти про ваш рівень готовності до ризику в житті. Зображення містить лише два основні елементи - слона та дві людські долоні, але те, що ви побачите першим, нібито вказує на глибоко приховані риси характеру...

Протеїнова кава - тренд чи небезпечна звичка? Лікарі назвали тих, кому напій може нашкодити

субота, 6 грудень 2025, 18:45

Протеїнова кава, або “профі”, з TikTok-тренду перетворилася на глобальне явище й увійшла в меню великих мереж на кшталт Starbucks та Peet’s Coffee. За оцінками аналітиків, світовий ринок цього напою зросте з $4,5 млрд у 2024 році до майже $15 млрд у 20...