Недосип вбиває швидше, ніж фастфуд! Нове дослідження шокує

Недостатній сон може суттєво підвищувати ризик передчасної смерті. До такого висновку дійшли вчені Орегонський університет, передають Патріоти України.

Згідно з результатами дослідження, сон тривалістю менше ніж 7 годин на добу негативно впливає на тривалість життя. Ба більше, якість і регулярність сну можуть відігравати ще важливішу роль для здоров’я, ніж харчування чи фізична активність.

Дослідники також застерігають від популярної звички «наздоганяти» сон у вихідні. За їхніми словами, різкі зміни режиму лише додатково навантажують організм і можуть погіршити загальний стан здоров’я.

Фахівці наголошують: стабільний режим сну та достатня його тривалість є критично важливими для довголіття і профілактики серйозних захворювань.

Смакота! Три овочі, які здатні чудово замінити цукор

субота, 13 червень 2026, 11:09

Найяскравіший представник — батат (солодка картопля) та звичайна морква, передають Патріоти України. Сира морква, натерта на дрібній тертці, при варінні в молоці або воді надасть каші природну насолоду і зробить її трохи солодкуватою, а заразом забарви...

ТОП-4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води

субота, 13 червень 2026, 10:08

Ознаки, які можуть говорити про те, що ви п'єте надто багато, передають Патріоти України. По-перше, дуже часте сечовипускання — щогодини-дві (і при цьому сеча прозора, наче вода).По-друге, набряки, особливо на обличчі та ногах вранці.По-третє, вам пост...