
Дослідження, проведене Барселонським інститутом глобальної охорони здоров’я (ISGlobal), засвідчило, що більш тривале нічне голодування та ранній сніданок можуть сприяти підтримці здорової ваги та зниженню індексу маси тіла (ІМТ), передають Патріоти України.
У дослідженні взяли участь понад 7000 осіб віком від 40 до 65 років, які відповіли на запитання про свої харчові звички, вагу, зріст і спосіб життя.
Результати засвідчили, що подовження нічного періоду без їжі, поряд із ранньою вечерею і сніданком, може поліпшити здатність організму спалювати калорії і регулювати апетит, що сприяє зниженню ІМТ. Ці висновки відповідають попереднім дослідженням у сфері хронохарчування, які пов’язують ранні прийоми їжі з нижчими ризиками серцево-судинних захворювань і діабету 2 типу.
Дослідники також вивчили відмінності між статями. Жінки, як правило, мали нижчий ІМТ і дотримувалися здорового харчування частіше, ніж чоловіки. Зокрема, у чоловіків, які пропускали сніданок і їли тільки після 14:00, не було помітного впливу на масу тіла.
Хоча результати дослідження багатообіцяючі, вчені попереджають, що для розробки конкретних рекомендацій потрібно більше досліджень.
Зливати воду після варіння макаронів чи картоплі безпосередньо у зливний отвір раковини — звичка багатьох, про наслідки якої мало хто здогадується, передають Патріоти України. Сучасні кухонні сифони та гофровані труби виготовляються з поліпропілену або...
Спроби приготувати м'яку та соковиту яловичину часто закінчуються розчаруванням: м'ясо стає сухим або «гумовим». Традиційні маринади на основі оцту чи майонезу лише сушать волокна, передають Патріоти України. Професійні шеф-кухарі використовують природ...