Ви будете здивовані: Вчені назвали спецію, яка допоможе спалити жир і прискорити метаболізм

Якщо результати нового дослідження, проведеного Техаським університетом A&M та Національним інститутом медичних наук та харчування в Мексиці, є правильними, ми можемо захотіти почати додавати більше кардамону до свого раціону. Про це пише Newsweek, передають Патріоти України.

"Ми виявили, що ця маленька спеція може спалювати калорії і підтримувати вагу тіла, одночасно підвищуючи апетит і споживання їжі", - заявив Луїс Ціснерос-Севаллос, професор садівництва і харчових наук в Техаському університеті A&M.

У дослідженні, опублікованому в Міжнародному журналі молекулярних наук (International Journal of Molecular Sciences), вчені годували мишей дієтою, що містить 0, 3, 6 або 12 відсотків насіння кардамону протягом 14 тижнів. В ході експерименту миші, які отримували дієту, багату кардамоном, набрали менше ваги, ніж контрольна група, попри те, що їли трохи більше. Це сталося через зниження вмісту жиру в організмі, а також збільшення м'язової маси.

На біохімічному рівні споживання кардамону збільшувало розщеплення жирів і зменшувало розмір жирових відкладень, перешкоджаючи накопиченню жиру в тканинах. Крім того, виявилося, що він збільшує концентрацію мітохондрій - "електростанцій" клітини, що виробляють енергію, - у м'язових тканинах і печінці. Це збільшує загальні енергетичні витрати клітини.

Дослідники виявили, що ці ефекти були викликані змінами в мозку, які контролюють апетит, витрати енергії та накопичення жиру.

При цьому автори дослідження кажуть, що середньостатистичній дорослій людині необхідно споживати не менше восьми-десяти стручків кардамону щодня, що дуже багато. Крім того, це дослідження проводилося тільки на мишах.

Перевірте себе! Що побачили першим? Тест розкриє силу вашого розуму

п’ятниця, 12 червень 2026, 17:41

Тести особистості з оптичними ілюзіями спираються на принципи роботи мозку. Вважається, що завдяки цьому вони можуть показати, наприклад, силу вашого розуму. Дивіться зображення нижче, передають Патріоти України. На цій картинці з головоломкою першим м...

Це здивує! Що відбувається з серцем при регулярному вживанні чорного шоколаду

п’ятниця, 12 червень 2026, 17:15

Темний шоколад дійсно може позитивно впливати на здоров’я серця, але є певні нюанси. Про це кардіологи розповіли виданню Parade, передають Патріоти України. Багато хто чув, що темний шоколад корисніший за молочний, але мало хто розуміє, чому саме. Усе ...