Чотирьох місяців для навчань недостатньо? Експерти спрогнозували, коли ЗСУ можуть отримати винищувачі F-16

Чотирьох місяців для навчань пілотів ЗСУ на американських винищувачах F-16, про що раніше стверджували у США, буде недостатньо, зауважив ефірі телемарафону провідний науковий співробітник державного музею авіації Валерій Романенко. Водночас інший експерт Йоганнес Арльт у коментарі DW припустив, що для освоєння F-16 замало буде і півроку, передають Патріоти України.

"Опанувати літак - це не літати у ньому, як турист, а воювати. До просто вміння літати на цьому літаку потрібні професійні навички користування його системами озброєння, а також опанування його тактики у застосуванні. Причому тактики не лише одиночного літака, але й у групі, в парі... у складі ескадрильї, а також виконання тактичних прийомів у різного роду операціях", - пояснив Романенко.

Він додав, що "чотири місяці", про які писала західна преса, треба розділяти: "Чотири місяці - це навчитися літати на літаку. І там купа обмежень: без бойового застосування, без вищого пілотажу, без користування озброєнням, без дозаправки та іншого".

Він зауважив, що термін освоєння літаків нашими Повітряними силами може скласти 6 місяців, "щоб ми отримали льотчика приблизно на третій клас для виконання бойових завдань у простих метеорологічних умовах".

"Опанувати літак можна за чотири місяці, плюс місяць тактичної підготовки, плюс місяць бойової підготовки, плюс ще місяць, якщо хочемо (навчитися - УНІАН) проривати протиповітряну оборону, курс вищого пілотажу. Тобто, ми маємо опановувати цей літак поступово", - зазначив Романенко.

В той же час військовий експерт Йоганнес Арльт уточнив, що за півроку ЗСУ "зможуть, якщо можна так висловитися, підняти літак у повітря". У такий короткий термін, вважає він, неможливо "повністю засвоїти цю систему". Однак найбільші складнощі чекатимуть в обслуговуванні цих винищувачів: "Бачу велику проблему у навчанні технічного персоналу, якому переважно потрібна багаторічна підготовка і, насамперед, їм буде бракувати досвіду, щоби по-справжньому ремонтувати ці літаки".

Джерело: УНІАН

"Буде важко": The Economist назвав мінімальні умови, на які Україна може погодитися в рамках угоди з Росією

неділя, 23 лютий 2025, 7:50

Україна навряд чи коли-небудь погодиться визнати окуповані території частиною Росії, однак може погодитися, що її членство в НАТО є віддаленою перспективою. The Economist назвав мінімум, на який Київ може піти в рамках потенційної мирної угоди з Росією...

Путін дав завдання: В ISW розповіли про подальші плани наступу росіян -а Донеччині

неділя, 23 лютий 2025, 7:30

Російські війська захопили позиції та відтісніли ЗСУ на захід від міста Курахове. Також армія РФ планує вийти на адмінкордон Донецької та Дніпропетровської областей від захопленого міста Велика Новосілка, передають Патріоти Україниз посиланням на звіт...