
Процес поставки Україні західної авіації вже став незворотним, але передача самих літаків - це тільки половина справи. Належить вирішити ще низку не менш складних питань, заявив радник міністра оборони України Олексій Копитько у своєму Фейсбуці, передають Патріоти України.
"Навчання [пілотів і техперсоналу] почалося. Перша конкретика по Ф-16 (42 + 19 штук) озвучена. Є чіткі домовленості щодо навчання пілотів і наземного персоналу. Під це "авіаційна коаліція" з 11 країн підписала меморандум у Вільнюсі", – заявив він.
Копитько підкреслив, що питання навчання льотчиків і техніків вирішено – їх навчать стільки, скільки домовилися. Тепер же консультації йдуть про те, що буде поставлено крім літаків.
"Бо літаки - це півсправи. Наземна інфраструктура (а там є спеціальна техніка). Боєприпаси (ракети, бомби, снаряди – дороге задоволення + ми не виробляємо, треба від когось отримувати або купувати). Обслуговування та ремонт (запчастини – отримувати, купувати, виробляти за ліцензією і т.д.). Всю цю красу треба забюджетувати", - пояснив радник міністра.
Україна успішно змагається з провідним світовим виробником коптерів, Порівняння двох виробів в цілому дуже радує. Тим більше українській розробці є ще куди еволюціонувати. Україна досягла значних успіхів у розробці та виробництві дронів. Однак квадроко...
Щоб створити страшну хвилю висотою в 10 метрів, росіяни мали б атакувати дамбу Київської ГЕС не менше, ніж ядерною зброєю. Так оцінює спроможності ворожої помсти за удар по Білгородській дамбі український експерт із систем радіоелектроніки та зв'язку С...