
Власники машин знають, як важливо, щоб автомобіль працював довго без поломок та заміни частин. Якщо при купівлі звертають увагу у першу чергу на двигуни, то при експлуатації часто проблеми доставляють паливні фільтри, передають Патріоти України.
Експерти не рекомендують заправлятись, якщо на АЗС стоїть бензовоз та зливає паливо. Вони радять встановити на авто додатковий сітчастий фільтр, потемніння якого вкаже на те, що паливо забруднене.
Коли йде злив палива, цистерну заземлюють, під колеса ставлять противідкатні «черевики», а також перевіряють наявність пломб. Потім оператор зобов’язаний взяти пробу, щоб унеможливити вміст у паливі води та інших механічних домішок.
Заправка через колонки повинна починатися через 15−20 хвилин, щоб паливо відстоялося. Після зливу палива з дна резервуара може піднятися осад. Якщо ці речовини потрапляють у паливну систему, то паливні фільтри засмічуються та можуть спровокувати перегрів паливного насоса. Спрацює запобіжний клапан, насос перестане тримати тиск, що призведе до проблем із запуском двигуна.
Після заміни паливного фільтра пошкоджений бензонасос може продовжувати скидати тиск. При їзді на високих оборотах буде підтримуватись неправильний тиск. Це призведе до детонації, прогоранню поршнів та клапанів та інших поломок машини.
Абсолютна частка українців у Польщі - як довоєнних мігрантів, так і біженців від війни - не спирається на виплати від держави, забезпечуючи себе самостійно. При цьому понад третина з них не знайшла роботу свого рівня кваліфікації, передають Патріоти Ук...
Українці зможуть на мапі в застосунку "Дія" перевірити, чи є поруч енергонезалежна мережа xPON, передають Патріоти України. Як йдеться у повідомленні Міністерства цифрової трансформації України, мапа дасть змогу побачити реальну технічну картину та оці...