Львів невпинно втрачає свою привабливість як для мешканців, так і для туристів. Про це в ексклюзивному коментарі розповідає львівський письменник та політолог Юрій Ситник, передають Патріоти України.
За його словами, найбільші проблеми сучасного Львова – це величезні масштаби незаконного будівництва, транспортна катастрофа та інженерні мережі міста, які не справляються із навантаженням та постійно виходять з ладу.
Юрій Ситник наводить цифри, які шокують: "Станом на 1990 рік у Львові мешкало 802,2 тис. чол, а житловий фонд становив 14,41 кв м на особу. У 2008 році ці показники були наступними: населення – 732,8 тис, а житловий фонд – 17,62 кв. м. на людину. Згідно офіційних статистичних даних з 2010 по 2017 рік житловий фонд Львова поповнився на приблизно 3 500 тис кв. м. За останніх півроку у місті прийнято в експлуатацію 220 381 кв. м. житла, що дещо перевищує динаміку попередніх років. Можна сміливо прогнозувати: станом на 2020 рік житловий фонд збільшиться на 5 млн. кв. м. А населення зросте на 250 000 мешканців".
Письменник також розповів про транспортну проблему, від якої постійно страждають прості мешканці Львава. "Станом на 2008 рік автомобілізація становила 160 автівок на 1 000 чол. Коригованим генпланом Львова її ріст прогнозувався до 300 авто на 1000 мешканців. Навіть якщо розрахувати кількість додаткових автівок, які можуть з’явитися після заселення збудованого житла станом на 2020 рік, взявши за основу цифру 250, – це 62 500 автомобілів у місті!", – навів дані Юрій Ситник.
За його словами, при нинішніх хронічних корках і дефіциті паркомісць це призведе до транспортного колапсу. "В 2008 році місцями для паркування було забезпечено лише 55% автомобілів. За той час не було збудовано жодного багаторівневого паркінгу, натомість забудовано кілька автомобільних стоянок. Це при тому, що практично всі новобудови не забезпечені належною кількістю паркомісць, особливо в центральній частині", – повідомив Юрій Ситник.
Станом на 2008 рік система обслуговування характеризувалася контрастними диспропорціями: об‘єкти торгівлі та громадського харчування значно перевищували нормативну потребу, а заклади охорони здоров‘я, культури і спорту, а також площа зелених насадження становили лише 40% від нормативного забезпечення. В останні роки практично не було збудовано нічого з перелічених об‘єктів, ані дитячих садочків, шкіл, парків тощо.
"Величезне додаткове навантаження від масового незаконного будівництва у переущільненому місті лягає не лише на транспортну та соціальну інфраструктури, а також і на всі інженерні мережі міста, свідченням чого є нещодавні "потопи", – зазначив Юрій Ситник.
Політолог підсумував, що завдяки масовому незаконному будівництву заради збагачення вузького кола наближених до мера осіб, Львів невпинно втрачає свою привабливість. І багатьох туристів до міста приваблює вже не архітектура та кавово-фестивальноа атмосфера, а нічні клуби й повії за доступною ціною.
Поки живі окупанти на півночі Харківщини нажахані втратами своїх військ і сприймають поранення та евакуацію з полю бою як щасливий квиток, єдина можливість ще пожити, зазначають Патріоти України. Ось який матеріал з цього приводу знайшов та переказав Ю...
Православне свято 22 листопада за новим календарем (5 грудня за старим) - день пам'яті святителя Прокопія, який володів даром чудотворення і привів у християнську віру чимало людей (У народі - Прокоп'єв день, - Патріоти України). Українські віряни тако...