Тривожні сигнали: Куди летить ДП "Антонов"?

​Потенційні замовники не квапляться замовляти літаки держпідприємства «Антонов», оскільки з моменту зміни керівництва в червні 2015 року тут так і не спромоглися випустити жодного нового серійного літака.

Про це у статті для ZN.UA пише Дмитро Менделєєв, повідомляють "Патріоти України". На думку автора, звіти «Антонова» з виставок щодо портфеля замовлень не відповідають дійсному стану справ на підприємстві.

«На сьогодні з певною часткою оптимізму можна говорити лише про контракт щодо постачання авіакомпанії Silk Way (Азербайджан) 10 літаків Ан-178. Цей контракт був розміщений підприємством ще до президентського десанта нових управлінців. Заради справедливості треба відзначити наявність угоди про спільне серійне виробництво 12 екземплярів Ан-178 для компанії Beijing A-star Science & Technology Co., Ltd (Китай), але та поки не реалізована у вигляді контракту. На цьому можна поставити крапку. Це все», – йдеться в статті.

Менделєєв підкреслює, що на початок квітня ні Саудівська Аравія, ні Міноборони України, ні будь-хто ще не замовив жодного літака у "Антонова". «Чому ж немає замовлень? Куди вони поділися? Адже раніше були, хоч і не гігантські. Літають же світом 40 побудованих за останні роки Ан-148 і Ан-158; ще 6 Ан-32 надійшло до ВПС Іраку, 4 Ан-32 встали на службу в МНС України, декілька Ан-74 відправилися до Казахстану, Лаосу, інших країн. Відповідь проста: потенційні замовники добре знають стан справ в авіабудуванні України, і не розділяють інформаційного оптимізму його керівників. Їх більше хвилює, чи здатне наше провідне підприємство взагалі будувати літаки?», – вважає автор.

Менделєєв вказує: останній Ан-148 добудовано й передано замовникам рівно два роки тому – в квітні 2015 року. А вже за два місяці президент змінив керівництво підприємства. Звідтоді замовникам не відпустили жодного літака. На думку автора, така ситуація є безпрецедентною.

Він також звертає увагу, що у складальному цеху «Антонова» близько трьох років стоять 10 недобудованих Ан-148 і Ан-158. Деякі з них майже готові, але не оснащені двигунами і бортовим устаткуванням. «Бездарно заморожено на роки близько $ 60 млн. Саме стільки коштує це «залізо». Це багатство, покрите товстим шаром пилу, і до нього нікому немає діла. Літаки недобудовані. Невже це робиться свідомо?», — задає питання автор.

Опублікував: Андрій Коваленко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Діти питають, коли Росія перестала бути поганою": Американський вчитель історії зіткнувся зі складнощами в роботі через дії Трампа

вівторок, 4 березень 2025, 22:52

Вчитель історії в США отримав труднощі в навчальному процесі через дії американського президента Дональда Трампа. Випадком з роботи педагога поділився український економіст Юрій Гайдай у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України. Економіст зізнав...

Дмитро Ярош припустив, коли можлива остаточна перемога над Росією

вівторок, 4 березень 2025, 22:11

Командувач Української добровольчої армії Дмитро Ярош прогнозує, що Росія зазнає краху, якщо не найближчим часом, то максимум через 25 років, передають Патріоти України. Ярош переконаний, що українцям варто зробити все можливе, щоб українці сприймали р...