Українське конструкторське бюро «Антонов» шукає шляхи для «вестернізації» наявного в країні парку важких військово-транспортних літаків Ан-124 «Руслан» і вивчає варіанти заміни російських деталей, щоб знизити залежність від російських постачальників, інформують Патріоти України, посилаючись на Нескучные новости.
Планована заміна в першу чергу торкнеться шасі, гальмівної системи і авіоніки, заявив на минулій конференції Military Airlift and Rapid Reaction Operations віце-президент державного підприємства «Антонов» Олександр Ківа.
«Політична ситуація у драматичний спосіб збільшила потребу в західних запчастинах», - заявив він на конференції.
Українські літаки «Руслан» в останні 15 років знайшли широке застосування в перевезеннях важких вантажів в інтересах військового альянсу НАТО, з їх допомогою здійснюється поставка важкої техніки і вантажів до Афганістану. Ці польоти здійснюються в рамках натовської програми на перевезення вантажів Strategic Airlift Interim Solution. Крім виробництва літаків, КБ Антонова має власний авіатранспортний підрозділ «Авіалінії Антонова», що має в розпорядженні сьомій Ан-124-100 «Руслан». Для виконання чартерних рейсів КБ залучає своїх пілотів-випробувачів.
«Вестернізація» торкнеться не тільки парку антоновських «Русланів». У компанії налагоджують зв'язки з Саудівською Аравією з питань модернізації турбогвинтових військово-транспортних літаків. Йдеться про складання в цій країні легкого літака Ан-132 - глибокої модернізації військово-транспортного Ан-32, на який будуть встановлені нові двигуни Pratt & Whitney, повітряні гвинти Dowty Propellers, бортова авіоніка Honeywell і ряд інших удосконалень. Завдяки їм вантажопідйомність літака зросте з 7,5 до 10 тонн, а дальність польоту збільшиться вдвічі.
Як розповів Ківа галузевому виданню Aviation Week, успішне впровадження авіоніки Honeywell в цьому літаку дозволить оснастити нею в майбутньому інший український військово-транспортний літак Ан-178, який розглядають як конкурента європейському літаку C-160 Transall і застарілому Ан-12. За словами Ківи, підприємству довелося заморозити доопрацювання і виробництво турбогвинтового військово-транспортного літака Ан-70, в якому половиною інтелектуальної власності володіє Росія.
Однак у планах КБ Антонова зробити на основі Ан-70, головною особливістю якого був короткий розбіг, новий літак Ан-188, оснастивши його більш звичними турбореактивними двигунами виробництва запорізького підприємства «Мотор Січ». За словами Ківи, заміна двигунів на цьому літаку довзолить змінити льотні характеристики і головне - збільшить довжину розбігу і пробігу при посадці. Але він як і раніше зможе злітати з ґрунтових аеродромів і піднімати в повітря до 45 тонн вантажу.
Що стосується російських «Русланів», то нещодавно з'явилися плани заміни українських двигунів літаків. Розробити заміну їм береться самарське ВАТ «Кузнєцов». «Задані терміни є надзвичайно стислими. Належить точно «вписатися» в розміри мотогондоли Д-18Т.Незважаючи на всі складнощі, завдання це розв'язуване », - заявив раніше заступник генерального конструктора ВАТ« Кузнєцов »Антон Шацький.
Однак, на думку аналітика видання Aviation EXplorer Володимира Карнозова, залежність російських експлуатантів «Русланів» від українських двигунів набагато сильніша, ніж залежність «антоновців» від російських поставок. При цьому він скептично поставився до планів якнайшвидшої розробки двигуна на заміну українського Д-18Т. «Те, що робиться для нового двигуна, - це максимум 30%, він не оптимальний, необхідно створити холодний контур і багато чого ще - простіше сконструювати новий літак», - заявив експерт.
За його словами, за відсутності нових двигунів для російських «Русланів» вихід один - використання запчастин одних літаків для підтримки льотного стану інших. «Мій прогноз - буде каннібалізація« Русланів », - заявив він.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...