У Мережу потрапили витяги з допиту глави Генерального штабу ЗСУ Віктора Муженко щодо трагедії українського Іл-76, коли загинули 40 десантників з 25-ї окремої повітряно-десантної бригади та 9 членів екіпажу літака. Документи представлені на сайті "Четверта влада", інформують Патріоти України. Повідомляється, що документ містить 90 сторінок.
Нагадаємо, що літак був збитий бойовиками в годину ночі 14 червня 2014. У той час в луганському аеропорту стояли українські війська. Увечері 13 червня в луганський аеропорт для доставки особового складу, боєприпасів і бронетехніки були спрямовані три літаки Іл-76 зі складу 25-й транспортної авіабригади. Перший здійснив успішну посадку, другий був збитий бойовиками з ПЗРК "Голка", а третій, дізнавшись про знищення другого літака, зажадав скасування посадки і повернув назад.
Зараз у Павлограді судять генерал-майора ЗСУ Віктора Назарова. Назаров не визнає своєї провини у катастрофі Іл-76 під Луганськом і заявляє, що звинуватити можна будь генерала АТО.
У документах, які представлені як витяги з допиту глави Генерального штабу, Муженко нібито сказав, що три рази на добу отримує зведення про оперативну ситуацію в зоні проведення АТО від оперативного штабу при СБУ.
Після ознайомлення Муженко зі зведеннями, далі вони передаються відповідним підрозділам для аналізу та формування пропозицій для прийняття рішень. Муженко заявив, що в 90% випадків інформація, яка міститься в цих зведеннях, не відповідає дійсності, є пустою інформацією і дезінформацією.
"Як правило, цю інформацію не можна використовувати при проведенні АТО, оскільки вона не містить конкретики, відсутні джерела отримання цієї інформації, що не дає можливості зробити висновки про її достовірність.
Зазначені довідки надаються мені відразу ж, проте у зв'язку з напруженим графіком несення служби, я не завжди маю можливість обробити їх в момент отримання, тому вони обробляються через деякий час ", - сказав Муженко.
Щодо довідок, в яких йшлося про намір бойовиків висунутися в бік аеропорту з наміром збивати всі літаки на посадці і на злеті, Муженко сказав, що не пам'ятає, чи ознайомився із змістом цих зведень. Також він сказав, що ця інформація не заслуговувала уваги.
"Хочу зазначити, що інформація про те, що" 2 групи бойовиків виїхали від військкомату в луганський аеропорт. Збройні ПЗРК. Мають наміри збивати всі літаки на посадці і зльоті ", не виділяється нічим особливим.
Дана інформація не містить конкретних даних і відомостей про джерело її отримання, який би дозволив зробити висновок про її достовірність", - заявив Муженко.
Новини по темі: Експерти ідентифікували тіла всіх загиблих українських військових у збитому Іл-76
На питання, які дії повинен був здійснити генерал-майор Віктор Назаров після того, як дізнався про наміри бойовиків з ПЗРК, Муженко відповів, що ніякого чіткого алгоритму на цей випадок у військових немає:
"Чіткого алгоритму дій при отриманні інформації такого роду не існує, і нормативами не визначено, які заходи повинен був робити Назаров В.Н. при отриманні такої інформації. Жодним документом не визначено, коли він повинен ознайомитися з довідками, в яких містилася зазначена інформація ", - пояснив Муженко.
"Володіння такою інформацією не було приводом для скасування польоту літаків, якби при наявності такої інформації скасовувалися б всі заплановані операції і переміщення військ, то наші війська не зрушили б з місця, оскільки подібної інформації приходить дуже багато", - додав генерал.
Також Муженко під час допиту зазначив, що досвід попередніх посадок в луганському аеропорту показував, що посадку можна зробити відносно безпечно, хоча фактори ризику завжди є.
Також Муженко сказав, що за фактом трагедії з Іл-76 не проводилося службове розслідування, оскільки не бачив порушень, допущених чиновниками, а вся провина за збитий літак лежить виключно на бойовиках.
Відзначимо, що спікер Генштабу Владислав Селезньов 112.ua сказав, що поки не може підтвердити автентичність цих документів.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...