У понеділок, 30 листопада, перед Федеральним судом у кримінальних справах в Беллінцоні постануть колишній член правління "Газпрому" і заступник керівника департаменту з транспортування, підземного зберігання і використання газу. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Deutsche Welle.
Прокуратура Швейцарії звинувачує чиновників російського газового монополіста в отриманні хабарів на суму мінімум 2,2 мільйона доларів від виробників турбін і устаткування для газокомпресорних станцій. У період з квітня 1999 року по жовтень 2006 року, згідно з матеріалами слідства, спочатку швейцарська компанія АВВ "і французька ALSTOM, а після 2004 року і шведська Siemens Industrial Turbomachinery (SIT) платили гроші Богдану Будзуляку, який тоді очолював департамент з транспортування в "Газпромі", і його заступнику Олександру Шайхутдінову, щоб отримати замовлення на модернізацію газопроводу" Ямал-Європа".
Відповідно до статті 322 Кримінального кодексу Швейцарії "Підкуп іноземних посадових осіб" (Bestechung fremder Amtsträger), злочином вважається підкуп не тільки чиновників або держслужбовців, але широкого кола осіб, які наділені державою повноваженнями. Згідно з цією статтею, отримання посадовою особою хабара карається позбавленням волі строком до п'яти років або грошовим штрафом. З 2006 року злочином вважається не тільки підкуп іноземного чиновника, а й отримання іноземними посадовцями хабарів. Саме на цій підставі судитимуть Будзуляка і Шайхутдінова. Швейцарська юрисдикція поширюється на них, враховуючи те, що гроші вони поклали на рахунки в банках Швейцарії. Чиновники "Газпрому", зі свого боку, заявляють, що вони - не держслужбовці або чиновники. Саме на цьому будується основна лінія захисту.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...