Якщо в 2016 році в "Антонові" боролися за виживання, то 2017 рік має стати вирішальним для підприємства. Українській компанії слід буде довести свою здатність почати все заново після розриву останніх зв'язків з російською авіаційною промисловістю, що існували з дня її формування в 1946 році. Про це пише французька газета Les Echos, повідомляють Патріоти України.
У виданні нагадують, що "двома візитними картками і головними джерелами прибутку "Антонова" залишаються його гігантські транспортники, розроблені ще за часів СРСР. Йдеться про сім Ан-124, які регулярно орендуються десятком західних армій (в тому числі і французькою), а також єдиний в своєму роді Ан-225, найбільший літак в світі (він розроблявся для перевезення радянського космічного човника)".
З 2017 року компанія почне працювати самостійно під брендом Antonov Arilines, пропонуючи послуги своїх Ан-124 і Ан-225. "Підтримка США і НАТО їм вже гарантована: вони вирішили перевести всі свої контракти на оренду українській стороні", - пишуть французькі журналісти.
Символом рішучого настрою підприємства став військовий транспортник Ан-132. Сучасна машина здатна здійснювати посадку на будь-яких смугах і нести на борту 75 пасажирів. Крім того, це перший продукт "Антонова" без російських складових.
Він розроблявся спільно з Саудівською Аравією і забезпечений двигунами канадської Pratt & Whitney, гвинтами британської Dowty, американською авіонікою Honeywell і різними французькими системами на кшталт кондиціонерів виробництва Liebherr і кисневої системи Zodiac.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...