
Якщо в 2016 році в "Антонові" боролися за виживання, то 2017 рік має стати вирішальним для підприємства. Українській компанії слід буде довести свою здатність почати все заново після розриву останніх зв'язків з російською авіаційною промисловістю, що існували з дня її формування в 1946 році. Про це пише французька газета Les Echos, повідомляють Патріоти України.
У виданні нагадують, що "двома візитними картками і головними джерелами прибутку "Антонова" залишаються його гігантські транспортники, розроблені ще за часів СРСР. Йдеться про сім Ан-124, які регулярно орендуються десятком західних армій (в тому числі і французькою), а також єдиний в своєму роді Ан-225, найбільший літак в світі (він розроблявся для перевезення радянського космічного човника)".
З 2017 року компанія почне працювати самостійно під брендом Antonov Arilines, пропонуючи послуги своїх Ан-124 і Ан-225. "Підтримка США і НАТО їм вже гарантована: вони вирішили перевести всі свої контракти на оренду українській стороні", - пишуть французькі журналісти.
Символом рішучого настрою підприємства став військовий транспортник Ан-132. Сучасна машина здатна здійснювати посадку на будь-яких смугах і нести на борту 75 пасажирів. Крім того, це перший продукт "Антонова" без російських складових.
Він розроблявся спільно з Саудівською Аравією і забезпечений двигунами канадської Pratt & Whitney, гвинтами британської Dowty, американською авіонікою Honeywell і різними французькими системами на кшталт кондиціонерів виробництва Liebherr і кисневої системи Zodiac.
Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...
Популярний міф про те, що у жінок мозок деградує швидше, ніж у чоловіків, спростували науковці з Університету Осло. Як виявилося, процес нормального старіння не чинить на жіночий мозок сильнішого впливу, ніж на чоловічий. Про це йдеться у дослідженні, ...