Якщо в 2016 році в "Антонові" боролися за виживання, то 2017 рік має стати вирішальним для підприємства. Українській компанії слід буде довести свою здатність почати все заново після розриву останніх зв'язків з російською авіаційною промисловістю, що існували з дня її формування в 1946 році. Про це пише французька газета Les Echos, повідомляють Патріоти України.
У виданні нагадують, що "двома візитними картками і головними джерелами прибутку "Антонова" залишаються його гігантські транспортники, розроблені ще за часів СРСР. Йдеться про сім Ан-124, які регулярно орендуються десятком західних армій (в тому числі і французькою), а також єдиний в своєму роді Ан-225, найбільший літак в світі (він розроблявся для перевезення радянського космічного човника)".
З 2017 року компанія почне працювати самостійно під брендом Antonov Arilines, пропонуючи послуги своїх Ан-124 і Ан-225. "Підтримка США і НАТО їм вже гарантована: вони вирішили перевести всі свої контракти на оренду українській стороні", - пишуть французькі журналісти.
Символом рішучого настрою підприємства став військовий транспортник Ан-132. Сучасна машина здатна здійснювати посадку на будь-яких смугах і нести на борту 75 пасажирів. Крім того, це перший продукт "Антонова" без російських складових.
Він розроблявся спільно з Саудівською Аравією і забезпечений двигунами канадської Pratt & Whitney, гвинтами британської Dowty, американською авіонікою Honeywell і різними французькими системами на кшталт кондиціонерів виробництва Liebherr і кисневої системи Zodiac.
На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...
Підхід росіян до переговорів не дивує. Від незмінний з монгольських часів. Орду не можливо вмовити чи улестити – її можливо лише зупинити, і не давати прийти знову. І тільки так вона впаде від внутрішніх протиріч і труднощів.Окремої уваги потребує нато...