"Спочатку потрапив в "Десну". Там теж чудно вийшло. Я ж академію закінчив за спеціальністю "снайпер", був чемпіоном області зі стрільби. А мене направили на ЗУ-23-2 (зенітна установка — Ред.). Ну, я як би не сперечався з ними. Виявилася, до речі, потрібна річ. Потім. Ось так я потрапив до армії. Якийсь час побув у "Десні", а потім домовився з 93-ї бригадою, вони приїхали принципово нас забирати. Трохи побули в їх частині, а далі — заїзд прямо в Донецький аеропорт...", — згадує снайпер. За його словами, він потрапив в ДАП у вересні, коли там тільки починалися бої. "Якраз потрапили на таке... Коли ми заїхали, хлопці казали: так, страшно, але терпимо ще. Ми заїхали — теж було терпимо, в принципі. А потім почалося: був період, коли ми 2 жовтня заїхали, а 28 жовтня я вперше зняв берці. Роззувся. Жарко стало так, що навіть на це не було часу", — зазначив боєць.
Лапін розповів про найважчий для нього місяць в АТО. "Самий жах для мене особисто — це листопад місяць. Біля старого терміналу посадка є. І нам розповіли, що там "все зашибись", що там окопи нариті — хлопці, йдіть туди. І ми зайшли. Окопи там були прокладені навіть не по пояс — трохи вище колін. А до "сепарів", до їх загороджень — метрів 110-150. Перший день ми зайшли — начебто нічого ще. Але під вечір випав сніг і вдарив мороз мінус 7. А ми ще в літньому одязі були, в кітелях. Термобілизну вже поодягали, але все одно, коли сніг йде — вона не дуже допомагала", — говорить снайпер.
"Вийшло нас звідти 22 людини. Четверо загинули. І шестеро "трьохсотих" — не поранені, а з обмороженнями. Ми вийти то не могли, тому що це фланг. Якби вийшли — людей би підставили. А ротації як такої не було. Потім вже командир роти на свій страх і ризик скомандував: хлопці, виходьте, бо рано чи пізно там всі ляжуть. Тільки після цього ми вночі виходили на Опитне", — додав він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...