"Якщо Меркель вирішить, що Україна може стати членом ЄС, її знайдуть в темному під'їзді», - німецький журналіст

Мануель Оксенрайтер також заявив, що «Україна - це повна катастрофа в плані фінансування», і що «навіть Меркель це розуміє».

ЛНУ імені Тараса Шевченка. Фото: ZN.ua.

Під час так званої «лекції» для студентів ЛНУ ім. Шевченка директор німецького Центру євразійських досліджень, редактор журналу Zuerst Мануель Оксенрайтер в окупованому «ЛНР» Луганську заявив, що «Україна ніколи не стане членом Євросоюзу». Про це пишуть сепаратистські ресурси, передають Патріоти України.

На думку журналіста, «Україна ніколи не стане членом Євросоюзу». Тим часом, кореспондент стверджує, що «ми говоримо їм, жителям, України, що вони будуть, звичайно ж, членами Євросоюзу і, зокрема, цю думку підтримує Порошенко, тому що вона допомагає йому втихомирити тих громадян, які не в найкращих умовах живуть».

Оксенрайтер також переконаний в тому, що «Україна - це повна катастрофа в плані фінансування», і що «навіть Меркель це розуміє», «і навіть якщо вона в якомусь маренні вирішить, що Україна може стати членом Європейського союзу, будь-який фінансист її знайде в темному під'їзді».

Крім того, журналіст стверджує, що «євроінтеграція для українців - це морквина для ослика, тобто Київ може користуватися цією морквиною для того, щоб відхрещуватися від якихось інших серйозних реформ, реальних реформ».

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...