Кабінет міністрів України схвалив введення з 2019 року обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, який було скасовано в 2011 році, з 2015 року - для вантажівок, з 2017 року - для автобусів, а до 2022 року - для мотоциклетної техніки. Про це сказано у повідомленні на сайті Міністерства інфраструктури, зазначають Патріоти України.
Дані положення були схвалені урядом 9 грудня в рамках презентації законопроекту "Про приведення законодавства України в сфері автомобільного транспорту у відповідність до актів Європейського Союзу".
Також, згідно з документом, пропонується ввести встановлення пристроїв для обмеження швидкості вантажних автомобілів до 90 км/год (з 2015 року), автобусів - 100 км/год (з 2017 року) та шкільних автобусів - 70 км/год.
Крім того, з 2021 року пропонується ввести ліцензування вантажоперевізників (понад 3,5 тонн), а також до 2019 року запровадити обов'язкову перевірку часу роботи/відпочинку водіїв громадського транспорту з допомогою тахографів.
У міністерстві зазначили, що для приведення українського законодавства у відповідність до європейських норм необхідно імплементувати 14 законодавчих актів Євросоюзу.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...