Хіти тижня. Сучасним людям загрожує те саме: Вчені з'ясували, що стало причиною загибелі цивілізації майя

Засуха стала причиною скорочення населення на 90%. Ті, що вижили не змогли зберегти розвинену інфраструктуру міст.

Цивілізація майя зникла через нестачу води. Ілюстрація: соцмережі.

Вчені з Великобританії і США дали відповідь на питання, що погубило цивілізацію майя. Результати нових досліджень були опубліковані в журналі Science, передають Патріоти України.

Відомо, що цивілізації майя була знайома писемність, математика, астрономія та архітектура, майя мали свій календар. Починаючи з 900 року н.е., якась катастрофа викликала стрімке скорочення населення на американському континенті.
Висувалися версії про епідемію, війни, виснаженні земель і джерел прісної води. Останню версію підтвердили вчені. Були досліджені відкладення гіпсу і вміст ізотопів кисню в осадових породах на дні озера Чічанчанаб, що на півострові Юкатан: важчі ізотопи випаровуються повільніше і зростання їх кількості говорить про посуху.
Були встановлені два періоди аномальної посухи: 750-850 р.р. і 950-1050 р.р. "Ми знаємо, що крах цивілізації Майя настав приблизно в дев'ятому столітті нашої ери - після того, як найбільші міста Майя були покинуті жителями. Головна причина колапсу - посуха, викликана як природними кліматичними змінами, так і перенаселенням міст", - розповів керівник наукової групи Ніколас Еванс.

Засуха стала причиною скорочення населення на 90%. Ті, що вижили не змогли зберегти розвинену інфраструктуру міст і поступово на їх місці виросли джунглі.

Вибухи в Ірані: Чи вплине атака на завод дронів на хід війни в Україні

неділя, 5 лютий 2023, 14:11

Варто зауважити, що використання росією іранських дронів проти України не впливає суттєво на хід війни, оскільки українські сили ППО навчилися ефективно їм протидіяти. Днями на військовому заводі з виробництва БПЛА в Ірані пролунав сильний вибух. Крім ...

Настав другий етап каскадного звільнення півдня

четвер, 2 лютий 2023, 22:17

Ми говоримо правду, а решту зроблять ЗСУ!