Сучасним людям загрожує те саме: Вчені з'ясували, що стало причиною загибелі цивілізації майя

Засуха стала причиною скорочення населення на 90%. Ті, що вижили не змогли зберегти розвинену інфраструктуру міст.
Цивілізація майя зникла через нестачу води. Ілюстрація: соцмережі.

Вчені з Великобританії і США дали відповідь на питання, що погубило цивілізацію майя. Результати нових досліджень були опубліковані в журналі Science, передають Патріоти України.

Відомо, що цивілізації майя була знайома писемність, математика, астрономія та архітектура, майя мали свій календар. Починаючи з 900 року н.е., якась катастрофа викликала стрімке скорочення населення на американському континенті.
Висувалися версії про епідемію, війни, виснаженні земель і джерел прісної води. Останню версію підтвердили вчені. Були досліджені відкладення гіпсу і вміст ізотопів кисню в осадових породах на дні озера Чічанчанаб, що на півострові Юкатан: важчі ізотопи випаровуються повільніше і зростання їх кількості говорить про посуху.
Були встановлені два періоди аномальної посухи: 750-850 р.р. і 950-1050 р.р. "Ми знаємо, що крах цивілізації Майя настав приблизно в дев'ятому столітті нашої ери - після того, як найбільші міста Майя були покинуті жителями. Головна причина колапсу - посуха, викликана як природними кліматичними змінами, так і перенаселенням міст", - розповів керівник наукової групи Ніколас Еванс.

Засуха стала причиною скорочення населення на 90%. Ті, що вижили не змогли зберегти розвинену інфраструктуру міст і поступово на їх місці виросли джунглі.

Енергетичний терор: РФ планує нові удари - чи допоможе ППО Patriot на польському кордоні

субота, 26 листопад 2022, 19:30

Зазначу, що обстріли будуть продовжуватися, до того ж з початком опалювального сезону їхня інтенсивність зростає. Росіяни не збираються припиняти ракетні обстріли українських об’єктів критичної інфраструктури. А декілька масованих атак можуть завдати в...

Окупанти намагаються взяти в оперативне оточення ЗСУ в районі Бахмута

п’ятниця, 25 листопад 2022, 12:47

Ми говоримо правду, а решту зроблять ЗСУ!