Авіаційний інженер-конструктор, який раніше був пов'язаний з парламентською групою з питань розслідування причин Смоленської катастрофи, очолить підкомісію з розслідування авіаційних подій державної авіації, яка відновить дослідження трагедії під Смоленськом. Про це повідомляє агентство РАР з посиланням на свої урядові джерела, передають Патріоти України.
За неофіційними даними, главою підкомісії з питання розслідування причин Смоленської катастрофи стане авіаконструктор Вацлав Берчінський. У рапортах парламентської комісії він був представлений як досвідчений конструктор з відділу військово-космічної компанії «Boeing» і NASA, а також радник Міжнародної організації цивільної авіації та Департаменту оборони США.
Зокрема, Вацлав Берчінський брав участь в організованих парламентською комісією конференціях, присвячених катастрофі. У жовтні 2012 року, коли інші вчені, що працювали в ній, заявили, що, на їхню думку, вибух є єдиним логічним поясненням Смоленської катастрофи, Вацлав Берчінський зазначив, що руйнування відбулося в корпусі, задня частина літака була відірвана через високий тиск, а крило було пошкоджено в результаті величезного тиску зсередини.
У лютому 2013 року інженер-конструктор звернув увагу на зірвані заклепки. На його думку, таке пошкодження міг заподіяти лише величезний тиск зсередини літака. Як поінформувало Міноборони Польщі, у четвер 4 лютого голова відомства Антоні Мацеревич підпише зміни розпорядження, що стосується організації і діяльності Комісії з розслідування авіаційних подій державної авіації, а також щодо започаткування підкомісії з питань розслідування Смоленської катастрофи та її складу.
Поправки дають голові Міноборони право відновити розслідування авіаційної події або інциденту в разі, якщо «будуть виявлені нові факти або докази, які можуть зробити істотний вплив на їх причини». Зміни розпорядження також передбачають, що міністр оборони може в рамках Комісії з розслідування авіаційних подій державної авіації заснувати підкомісію для поновлення розслідування інциденту.
Два рапорти
Згідно з результатами урядової комісії, яка працювала раніше, головними причинами катастрофи стали помилкові дії екіпажу, які полягали в зниженні літака капітаном повітряного судна нижче мінімально допустимого рівня для посадки і відсутність з боку російських диспетчерів «команди виходу на друге коло».
Іншої думки дотримується парламентська комісія з питань розслідування Смоленської катастрофи, яку очолював нинішній міністр оборони Антоні Мацеревич. Головною причиною падіння літака парламентська комісія назвала серію вибухів. Раніше Антоні Мацеревич анонсував створення нової Комісії з розслідування катастрофи Ту-154М на початку грудня, однак це досі не сталося.
Нагадаємо, уламки польського президентського літака, що зазнав аварії 10 квітня 2010 року під Смоленськом, як і раніше знаходяться в Росії. У катастрофі Ту-154М під Смоленськом загинули 96 осіб. Серед жертв цієї катастрофи був президент Польщі Лех Качиньський і його дружина, останній президент Польщі у вигнанні Ришард Качаровський, представники вищого військового командування, політичних партій, громадські та релігійні діячі.
Глава МЗС Польщі Вітольд Ващиковський заявляв, що Польща зробить спроби провести переговори з російською стороною щодо розслідування Смоленської катастрофи. Політик партії «Право і Справедливість» зазначив, що якщо переговори не принесуть результату, то уряд буде готовий звернутися до Європейського суду з прав людини в Страсбурзі.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...