"Кузя" в передчутті китайської Цусіми: Авіаносці, котрі Кремль лише мріє збудувати, апріорі поступаються вже збудованим у КНР

Протягом останніх років російські ЗМІ і Міністерство оборони РФ постійно представляють різні плани і проекти з розвитку авіаносців. Минуло вже стільки років, але крім моделей так нічого і не було зроблено. Видатних проектів також не представлено.

Недавно на сайті Sina.com була опублікована фотографія моделі перспективного російського багатоцільового важкого авіаносця. Цей проект продемонстрував нам, що на авіаносці планується наявність двох трамплінів і катапульти для розгону літаків. І найцікавіше, що вперше буде встановлена електромагнітна катапульта. Про це йдеться на сайті Військовий навігатор України, передають Патріоти України.

Дана модель авіаносця демонструє нам здійснення ідей, які були викладені в стратегії розвитку військово-морських сил до 2030 року, затвердженої Путіним в цьому році. За припущеннями фахівців, ця модель авіаносця стане прототипом російського авіаносця.

Але насправді тут немає нічого дивного, протягом останніх років російські ЗМІ і Міністерство оборони РФ постійно представляють різні плани і проекти з розвитку авіаносців. Минуло вже стільки років, але крім моделей так нічого і не було зроблено. Видатних проектів також не було представлено.

Колись могутній Військово-морський флот СРСР вже втратив свою колишню міць. Уже немає крил у двоголового орла, погляд якого спрямований і на Європу, і на Азію (в 1497 році двоголовий орел вперше з’явився в якості державного символу Російської держави, а в 1993 році став гербом Російської Федерації-ред).

Говорячи про електромагнітні катапульти, варто зауважити, що в даний час тільки США побудували і використовують катапульту такого рівня. Такі катапульти використовуються на авіаносцях типу «Німіц» і «Джеральд Р. Форд». Вони були введені в дію тільки в липні 2017 року. Електромагнітна катапульта – це установка для прискорення об’єктів за допомогою електромагнітних сил.

Принцип дії схожий на електромагнітну гармату. Функції електромагнітної і парової катапульти дуже схожі: обидві катапульти за короткий час і дистанцію збільшують швидкість літака для його безпечного зльоту з авіаносця. Створення електромагнітних катапульт вимагає найпередовіших технологій. В даний час такими технологіями володіє тільки США і Китай. Ходять чутки, що наш (китайський-ред.) третій авіаносець буде використовувати електромагнітні катапульти.

Якщо ми зможемо їх встановити, то Китай стане другою країною в світі, яка оснастить свої авіаносці електромагнітними катапультами власного виробництва. Але електромагнітні катапульти на російських авіаносцях – це все-таки далека мрія. З часів Радянського Союзу технологічний рівень і електронне обладнання Росії далеко відстає від середнього рівня сучасних країн Заходу. Сучасній Росії з відсталою промисловістю буде ще складніше розробляти і виробляти таке передове технічне обладнання, як електромагнітні катапульти.

Боюся, що сучасна Росія навіть не зможе самостійно побудувати авіаносець зі звичайним трампліном, не кажучи вже про електромагнітні катапульти. За словами Юрія Макарова, директора Чорноморського суднобудівного заводу, для побудови авіаносця необхідний СРСР, центральний комітет партії, державний плановий комітет, а також військово-промислова комісія, дев’ять міністерств оборонної промисловості, 600 фахівців у відповідній сфері та 8 тисяч кваліфікованих робітнків.

Побудовуу авіаносця може здійснити тільки велика держава. Розпад Радянського Союзу повністю розвалив одну з передових промислових систем, яка згодом була роздроблена між колишніми радянськими республіками. Так, наприклад, Чорноморський суднобудівний завод повністю відійшов до України, що призвело до руйнування суднобудівної галузі.

Після цього стало неможливо виробляти авіаносці. Поряд з цим, до України відійшов «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування "Зоря" - "Машпроект", а також завод з виробництва парових котлів. Такий поділ є смертельним для промисловості. Це призвело до того, що Росія протягом довгого часу не могла виробляти великі кораблі.

Є два наочних приклади наслідків такого поділу. Після розпаду СРСР Росія практично не виробляла великих кораблів з водотоннажністю понад п’ять тисяч тонн. Інший загальновідомий факт, що інші країни почали переробляти радянські авіаносці. Цей «веселий» авіаносець став предметом насмішок у всіх військових колах. Все це пережила колись велика морська держава.

Втративши Чорноморський суднобудівний завод, залишалося тільки працювати в Северодвінську, поруч з північним полярним колом, де вічна зима. Але переміщення туди обладнання завжди затягувалося, що призвело до технологічної відсталості, витоку мізків і до плутанини. При таких обставинах, заяви Росії про те, що вона хоче побудувати авіаносець з електромагнітною катапультою – всього лише слова.

На мій погляд, Росії зараз необхідно зосередити свою увагу на відновленні промисловості для виробництва авіаносців. І найкращий варіант – це почати модернізувати єдиний авіаносець «Кузнєцов» і заново вчитися.

Незважаючи на те, що у сучасного військово-морського флоту Росії багато проблем, але мрія Петра Великого перетворити Росію на велику морську державу все ще залишається в серцях войовничих росіян. На жаль, у росіян залишилася гординя, яка не дозволяє їм вчитися у інших. Вона-то їх і погубить.

Вбила рідкісна хвороба: Відомий український футболіст помер у 45 років (фото)

неділя, 28 травень 2023, 12:27

На 46-му році життя після тривалої боротьби з невиліковною хворобою помер колишній футболіст запорізького "Металурга", "Чорноморця" та "Оболоні" Дмитро Каряка, повідомили на його сторінці у Facebook ексодноклубники гравця, передають Патріоти України. Щ...

Укргідрометцентр уточнив прогноз погоди на неділю, 9 квітня

неділя, 9 квітень 2023, 5:55

У неділю, 9 квітня, погода буде хмарною з проясненнями. У переважній частині країни практично весь день дощитиме, подекуди з грозою. Температура в Україні коливатиметься від 7° морозу вночі до 15° тепла вдень. Про це повідомив Український гідрометеорол...