Планувалося, що Іл-214 мав замінити застарілі літаки Ан-12, які використовуються у Збройних силах Індії та російських військах. Роботу над ним розпочали ще у 2000 році, а в 2007 до його розробки приєдналась й Індія. Над розробкою літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК "Іркут" і індійська компанія Hindustan Aeronautics. Та за цей час літак і не створили, і він існує лише в макеті. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті.
Літак, який був потрібен Індії, мав мати вантажопідйомність близько 20 тонн, а також бути придатний для використання на високогірних аеродромах з ґрунтовим покриттям. У підсумку в минулому році Індія підписала договір про спільну розробку схожого літака з українською корпорацією "Антонов", у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...