Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці "Насип - Фарватер" у районі Керченського півострова, передають Патріоти України.
Розбіжність становить близько 2 м у довжину і близько 1 метра у висоту. Такий інцидент може бути результатом технічних прорахунків або ж просіданням крайніх опор у місці стиковки моста. Нестиковку металевих прольотів видно на фотографіях, опублікованих в мережі Інтернет.
Як відомо, вартість проекту моста з Керчі до Криму перевищила 300 млрд рублів (близько 5 млрд доларів), що втричі дорожче за будівництво найдовшого мосту в світі (міст завдовжки 164,8 км між Шанхаєм і Нанкіном обійшовся в 1,46 млрд доларів).
Єдиним виконавцем робіт було призначено фірму "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника - охочих будувати міст так і не знайшлося.
Екологи зазначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями. У грудні 2016 року старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...