Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці "Насип - Фарватер" у районі Керченського півострова, передають Патріоти України.
Розбіжність становить близько 2 м у довжину і близько 1 метра у висоту. Такий інцидент може бути результатом технічних прорахунків або ж просіданням крайніх опор у місці стиковки моста. Нестиковку металевих прольотів видно на фотографіях, опублікованих в мережі Інтернет.
Як відомо, вартість проекту моста з Керчі до Криму перевищила 300 млрд рублів (близько 5 млрд доларів), що втричі дорожче за будівництво найдовшого мосту в світі (міст завдовжки 164,8 км між Шанхаєм і Нанкіном обійшовся в 1,46 млрд доларів).
Єдиним виконавцем робіт було призначено фірму "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника - охочих будувати міст так і не знайшлося.
Екологи зазначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями. У грудні 2016 року старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...