
Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці "Насип - Фарватер" у районі Керченського півострова, передають Патріоти України.
Розбіжність становить близько 2 м у довжину і близько 1 метра у висоту. Такий інцидент може бути результатом технічних прорахунків або ж просіданням крайніх опор у місці стиковки моста. Нестиковку металевих прольотів видно на фотографіях, опублікованих в мережі Інтернет.




Як відомо, вартість проекту моста з Керчі до Криму перевищила 300 млрд рублів (близько 5 млрд доларів), що втричі дорожче за будівництво найдовшого мосту в світі (міст завдовжки 164,8 км між Шанхаєм і Нанкіном обійшовся в 1,46 млрд доларів).
Єдиним виконавцем робіт було призначено фірму "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника - охочих будувати міст так і не знайшлося.
Екологи зазначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями. У грудні 2016 року старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.
Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...
Популярний міф про те, що у жінок мозок деградує швидше, ніж у чоловіків, спростували науковці з Університету Осло. Як виявилося, процес нормального старіння не чинить на жіночий мозок сильнішого впливу, ніж на чоловічий. Про це йдеться у дослідженні, ...