Командування ВМС Росії планувало закупити для Чорноморського флоту шість фрегатів проекту 11356. На сьогоднішній день два з них ( «Адмірал Григорович» і «Адмірал Ессен») вже надійшли на озброєння, а третій - «Адмірал Макаров» - проходить заводські випробування. Доля другої трійки кораблів опинилася під питанням, оскільки українське державне підприємство «Зоря» - «Машпроект» відмовилося передавати Росії газотурбінні енергетичні установки для них.
Вперше про можливість продажу недобудованих кораблів стало відомо в минулому році. 1 липня 2015 року на військово-морському салоні в Петербурзі головнокомандуючий ВМФ Росії адмірал Віктор Чирков повідомив журналістам, що флот відмовиться від трьох кораблів типу «Адмірал Григорович» і побудує замість них 18 малих ракетних кораблів проекту 22800.
Індії будуть передані фрегати «Адмірал Бутаков» і «Адмірал Істомін», які вже знаходяться в стадії будівництва, а також вже готові вузли і матеріали для фрегата «Адмірал Корнілов». Недобудовані кораблі, а також обладнання для них будуть передані одній з індійських верфей, де продовжиться їх будівництво.
Індія вже знайома з кораблями типу «Адмірал Григорович», оскільки вони були розроблені на базі фрегатів «Тальвар», спроектованих для індійських ВМС. Водотоннажність цих кораблів становить 4000 т, максимальна швидкість ходу - 30 вузлів, автономність плавання - 30 діб. Екіпаж кожного з фрегатів складається з 180 осіб. Кораблі оснащуються артилерійським і ракетним озброєнням ( «Калібр-НК» і «Онікс») і здатні завдавати ударів по повітряних, надводних, підводних і наземних цілях. Крім того, на борту кожного корабля є майданчик для багатоцільових вертольотів Ка-27, Ка-28 або Ка-31.
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...