Раніше в ЗМІ з'явилася новина про продаж держпідприємством "Антонов" китайській компанії China Aerospace технологічної документації на надважкий транспортний літак Ан-225 "Мрія". Андрій Хаустов прокоментував цю інформацію і розповів подробиці угоди.
"Угода з китайською компанією по літаку АН-225 є дорожньою картою з метою розвитку подальшого розвитку АН-225. На тому етапі, який підписаний, ми будемо готувати пропозицію для розробки контракту з модернізації і добудови другого льотного екземпляра літака АН-225, це каркас, який в значній мірі готовності вже довгі роки знаходиться на державному підприємстві "Антонов".
З'явився шанс, що друга "Мрія" знайде своє життя в небі. За результатами побудови другого льотного екземпляра буде прийнято окрему угоду про доцільність і подальше серійне виробництво АН-225 "Мрії" в Китаї, але тільки за ліцензією ДП "Антонов", якщо це буде визнано доцільним", - відповів Хаустов на питання журналіста про угоду з Китаєм.
Заступник начальника відділення перспективних розробок також акцентував увагу на тому, що збірка такого специфічного літака - дуже трудомісткий процес, що вимагає спеціальних знань, матеріалів і багато часу. І на даний момент, при наявності каркаса, через відсутність російських комплектуючих і істотної зміни технологій, збірка другого літака займе не один рік.
"Ми в будь-якому випадку повинні будемо при цій модернізації розглядати різні варіанти заміни російських комплектуючих виробів, якими комплектувалася перша "Мрія" і розглядати найбільш оптимальний варіант наповнення літака.
В першу чергу, ми розглядаємо можливість використання продукції українських компаній. Якщо ми на нашому внутрішньому ринку не знаходимо необхідних виробів, ми дивимося продукцію західних компаній. Можливо, китайська сторона запропонує якісь китайські компанії комплектування свого літака", - сказав Хаустов.
Довідка: Спроектований київським конструкторським бюро імені Антонова транспортний реактивний літак АН-225 на сьогоднішній день залишається найбільшим, найважчим і найпотужнішим транспортним літаком у світі. Його максимальна злітна маса становить 640 тонн.
Для порівняння, третій за вантажопідйомністю американський військово-транспортний літак "Galaxy" має максимальну споряджену масу 381 тонну, його довжина 84 метри, висота - 18, 1 метра. Літак створювався для перевезення компонентів ракетоносіїв енергії і космічного корабля "Буран", але до моменту закінчення будівництва першого АН-225 всі необхідні перевезення були зроблені іншим літаком.
У листопаді 2004 року "Мрія" увійшла до Книги рекордів Гіннеса з 240 авіарекордами. Починаючи з липня 2003 року, Ан-225 разом з літаками АН-124 перевіз понад 800 тонн обладнання для гуманітарних місій в Іраку.
"Мрію" також використовував уряд США для транспортування військового забезпечення на Близький Схід для підтримки коаліційних військ. У вересні 2012 року під час проведення авіасалону "Авіасвіт -XXI" в фюзеляжі "Мрії" на висоті понад 10 тисяч метрів стався найвищий в світі картинний показ, тоді всередині борту було розміщено 500 картин.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...