"Спостережливі покупці трапляються нечасто": Екс-працівник супермаркету розкрив усі прийоми недобросовісних продавців

Дуже часто продавці махлюють із цінниками. Наприклад, ціна на продукт одна, а коли пробиваєш її на касі – зростає на кілька гривень.

Найбільш уважними покупцями виявилися пенсіонери. Ілюстрація: РБК.

Найпоширеніша пастка, в яку потрапляють українські споживачі, – продукти з простроченим терміном придатності або з порушеними умовами зберігання. Таку думку в інтерв’ю "Високому замку" висловив колишній працівник одного із супермаркетів Вадим, передають Патріоти України.

За його словами, протерміновані продукти "реанімовують" у різний спосіб. Наприклад, дату кінцевого терміну зберігання сирків, десертів, майонезу затирають ацетоном чи одеколоном. А найпростіший спосіб – заміна стікерів із датами випуску і придатності товару.

"Слід бути особливо уважним щодо товарів з написами іноземною мовою. Іноді спритні продавці підклеюють поруч "переклад", зрозуміло, із зовсім іншим терміном придатності. "Залежаний товар часто протирають ганчірочкою, змоченою у рослинній олії. Відтак він набуває більш привабливого вигляду. А дуже старий товар навіть відмивають у воді. Зовсім старі ковбасні вироби перетворюють на більш ходовий товар — нарізку. Сосиски "пенсійного віку" миють спеціальними засобами. Така "ванна" змиває слиз та прибирає тухлий запах. Деякі протерміновані продукти відправляють у відділ кулінарії, де їх нарізають у салати та інші готові страви", – зазначив Вадим.

За його словами, важливо й місце, де лежить товар. Найстаріші товари лежать поближче до покупця. "Товари, які магазин хоче продати якомога швидше (наприклад, дорогі), виставляють на верхніх полицях – на рівні очей покупця. Але спробуйте заглянути на нижні полиці або покопирсатися в далеких кутках, — можете знайти аналогічний товар, але за дешевшою ціною", – розповів Вадим.

Також продавці махлюють і на цінниках. Наприклад, ціна на продукт одна, а коли пробиваєш її на касі – зростає на кілька гривень. "Бачив десятки таких ситуацій. Коли покупці починали сваритися з керівництвом супермаркету, то ті вдавали, що це працівники забули змінити цінник. Мовляв, це ще стара ціна… Але спостережливі покупці трапляються нечасто. Переважно це пенсіонери. Тож магазин на цій ціновій різниці непогано наживається", – розповів Вадим.

Ще один поширений обман – на морепродуктах. Після розморожування, вимочування і повторного заморожування їхня вага збільшується. Але покупець платить не за делікатес, а воду. Складна ситуація і з рибою. При недостатньому насиченні кисню в акваріумі вона набирається води. В резульаті можна отримати живу рибу, що реально важить на відсотків 30 менше, ніж заплатив покупець.

"У супермаркеті способів "розвести" лоха-покупця не бракує. Зазвичай порушення прав споживачів залишається безкарним. Причина цієї безкарності – небажання, сором’язливість чи страх перед персоналом магазину самого споживача. Мовляв, через кілька гривень не буду псувати собі нерви", – розповів Вадим.

Дистанціювалися від війни...

середа, 28 травень 2025, 8:21

На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...

Чуда не буде

вівторок, 27 травень 2025, 17:11

Підхід росіян до переговорів не дивує. Від незмінний з монгольських часів. Орду не можливо вмовити чи улестити – її можливо лише зупинити, і не давати прийти знову. І тільки так вона впаде від внутрішніх протиріч і труднощів.Окремої уваги потребує нато...