Від 1 квітня квитки можуть здорожчати на 10% в поїздах внутрішнього сполучення, а від 1 жовтня - ще на 10% у всіх категоріях потягів і вагонів (окрім вагонів першого класу потягів "Інтерсіті+").Відповідний проект наказу розміщений на сайті Міністерства інфраструктури. У пояснювальній записці говориться, що тарифи на перевезення пасажирів, їхнього багажу та вантажобагажу мусять підвищити відповідно до до основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку на 2017 рік, які затвердив Кабмін.
У тому ж документі йдеться, що на кінець грудня індексація тарифів становитиме 21%. Зазначимо, що вартість квитків на потяги внутрішнього сполучення (крім поїздів "Інтерсіті+") востаннє підвищували більше двох років тому - в жовтні 2014-го. Водночас вартість проїзду у вагонах СВ востаннє підвищували у 2009 році. Наприкінці 2016-го "Укрзалізниця" також пропонувала підвищувати в 2017 році вартість квитків двічі. Проте загальне здорожчання мало б становити 35%. У Мінінфраструктури тоді сказали, що розглядатимуть це питання лише після фінансового звіту "Укрзалізниці" за 2016 рік.
Керівник підприємства Войцех Балчун зазначив, що компанія має понад 300 млн грн прибутку. Днями ж "Укрзалізницю" вивели з-під підпорядкування Мінінфраструктури та віддали під пряме підпорядкування Кабміну. Міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначив, що відомство оскаржуватиме це рішення в суді.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...